Knihu, která byla pro nové vydání důkladně
revidována, ocení čtenáři se zájmem o témata
efektivní komunikace, školitelé v oblasti
komunikace, učitelé, vychovatelé...
Jste na manažerské pozici a zamotala vám hlavu teorie lídrovství? Myslíte si, že nemůžete být lídry, protože jste se nenarodili se správnými schopnostmi nebo nemáte potřebné charisma? Netušíte, jaké kompetence k výkonu role lídra potřebujete?
V novém vydání úspěšné a čtivé příručky najdete osvědčené rady a tipy, jak zlepšit své komunikační a manažerské dovednosti, posílit vyjednávací schopnosti a umění přesvědčit. Tyto dovednosti jsou pro váš úspěch nepostradatelné.
Výkonnost pracovníka a pracovní hodnocení jsou velká a stále se vyvíjející témata psychologie práce a organizace. Není na světě snad firma, která by se právě těmito oblastmi nemusela intenzivně zabývat.
V novém vydání knihy se dozvíte, jak se chovat v nejčastějších komunikačních situacích – když potřebujete něco pochopit, vysvětlit, vést s někým rozhovor, řídit diskusi, někoho o něčem přesvědčit či dokonce motivovat k určitému jednání.
Publikace se zaměřuje na problematiku řízení lidí v silně nelineárním prostředí organizací, vyvolaném chaotickým působením geopolitických, demografických, sociálních, migračních, technických a dalších faktorů.
Naše kariéra je plná potenciálu a možností, nejistoty a změn. K úspěchu nevede přímá cesta. Občas se zasekneme, čelíme překážkám, cítíme se frustrovaní nebo chceme prozkoumat nové příležitosti.
Autoři, zakladatelé vědy o selhání v Česku, nabízejí netradiční, vědecko-zábavný pohled na život včetně desatera jak jej žít šťastně. Namísto slepé honby za úspěchem doporučují přijmout a vytěžit náhody, nehody a vlastní chyby.