Nejprodávanější tituly - březen 2024
média a komunikace

Pytláci textů
Obraz diváků televizních seriálů a dalších pořadů jako pasivních konzumentů je zakořeněný i dnes, v éře internetových televizí, streamování a obsahu dostupného kdykoli „na přání“.
média a komunikace

Pytláci textů

449 Kč
Černá kniha České televize
Černá kniha České televize autorů Petra Žantovského a Jiřího Hroníka je ohlédnutím za jejich zhruba pětiletou spoluprací na rubrice Týden v médiích, která vychází na portálu Parlamentní Listy.cz.
média a komunikace

Černá kniha České televize

36 Kč
Minimum akademického bontonu
Známá a zkušená autorka čtivým způsobem seznamuje čtenáře se způsoby chování a jednání na akademické půdě, na odborných stážích, kongresech, sympoziích a obdobných akcích napříč všemi obory.
média a komunikace

Minimum akademického bontonu

80 Kč
Marketing management
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
média a komunikace

Marketing management

2 061 Kč
Politická komunikace
Předkládaná monografie představuje první český úvod do oboru politická komunikace.
média a komunikace

Politická komunikace

179 Kč
Cybersex - forma internetové komunikace
Kniha o komunikaci, Internetu a lidské sexualitě.
média a komunikace
Ukázky

Cybersex - forma internetové komunikace

99 Kč
Zobrazuji 21 - 30 z 26 položek
<< < 1 2 3