Nejprodávanější e-knihy - duben 2024
ekonomie

Základy finančního řízení podniku - Romana Čižinská
Uznávaná autorka srozumitelně a na mnoha příkladech vysvětluje hlavní metody a přístupy podnikových financí, s důrazem na ty, které nejlépe fungují v našem podnikatelském prostředí.
ekonomie
Ukázky

Základy finančního řízení podniku

365 Kč
Sportovní marketing: CSR a sponzoring - Vilém Kunz
Publikace je určena současným a budoucím marketingovým manažerům sportovních organizací, kteří si chtějí osvojit moderní techniky v oblasti marketingové komunikace, public relations či sportovního sponzoringu.
ekonomie
Ukázky

Sportovní marketing

229 Kč
Personalistika pro manažery a personalisty: 2., aktualizované a doplněné vydání - Martin Šikýř
Kniha se uceleně zabývá problematikou řízení lidských zdrojů a nejdůležitějšími personálními činnostmi. Druhé vydání je kompletně aktualizováno a doplněno o nová témata a zajímavý autorův výzkum v organizacích.
ekonomie
Ukázky

Personalistika pro manažery a personalisty

229 Kč
Sociální marketingové kampaně v Česku III.: Lidská práva - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová
Monografie mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti.
ekonomie
Ukázky

Sociální marketingové kampaně v Česku III.

69 Kč
Toyota Kata: Systematickým vedením lidí k výjimečným výsledkům - Mike Rother
Světově uznávaná publikace je další ze série knih o kultuře a nástrojích, které dělají z Toyoty nejúspěšnější automobilku světa. Prakticky a konkrétně ukazuje, jak vést a rozvíjet zaměstnance, aby dokázali maximálně využít svých schopností.
ekonomie
Ukázky

Toyota Kata

399 Kč
Assessment centrum: Moderní nástroje výběru zaměstnanců - Jana Pechová, Veronika Šíšová
Pomocí assessment centra si vyberete přesně takové zaměstnance, jaké organizace potřebuje. Monografie Assessment centrum.
ekonomie
Ukázky

Assessment centrum

249 Kč
Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu - Miroslav Karlíček,  kol.
Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE.
ekonomie
Ukázky

Marketingová komunikace

254 Kč
Sociální marketingové kampaně v Česku II.: Bezpečnost a prevence zranění - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová
Monografie mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti.
ekonomie
Ukázky

Sociální marketingové kampaně v Česku II.

69 Kč
Bankovnictví v teorii a praxi / Banking in Theory and Practice - Michal Mejstřík, Magda Pečená, Petr Teplý
Předkládaná publikace se snaží zájemce uvést do široké problematiky bankovnictví v teoretické i praktické rovině, a to s důrazem na Českou republiku a Evropskou unii.
ekonomie
Ukázky

Bankovnictví v teorii a praxi / Banking in Theory and Practice

340 Kč
Aplikovaná analýza rizika ve finančním managementu a investičním rozhodování: 2., aktualizované a rozšířené vydání - Jiří Fotr, Jiří Hnilica
Moderní nástroje, jež lze uplatnit ve firmách při analýze rizika v rámci finančního řízení a investičního rozhodování s využitím praktických příkladů. Nové vydání se podrobněji věnuje využití scénářů a rozhodovacích stromů v analýze rizika a rozšířen
ekonomie
Ukázky

Aplikovaná analýza rizika ve finančním managementu a investičním rozhodování

339 Kč
Zobrazuji 31 - 40 z 46 položek
<< < 1 2 3 4 5 > >>