Nejprodávanější Kniha - květen 2024
společenské vědy

Život, s.r.o.: Jak si korporace podmanily svět a jak si ho vzít nazpátek - Douglas Rushkoff - 15%
Ve své knize autor zkoumá, jak se z korporací, původně abstraktní právní entity, stala skutečnost, která dominuje současnému životu. Korporativismus a jeho ideologie prostoupily všechny aspekty občanského života, obchodu i kultury.
společenské vědy
Ukázky

Život, s.r.o.

398 Kč
338 Kč
Bezdomovectví jako alternativní existence mladých lidí - Ladislav Csémy, Marie Vágnerová - 10%
Kniha přináší informaci o těch, kteří ztratili své zázemí nebo je dokonce nikdy nezískali. Je o jejich životě na ulici i před ním, o jejich přístupu k různým problémům, s nimiž se museli vypořádat - a leckdy se jim to ani nepodařilo.
společenské vědy

Bezdomovectví jako alternativní existence mladých lidí

345 Kč
311 Kč
Jak získat a ovlivnit téměř každého: Umění jednat s druhými lidmi - Paul McGee - 10%
Chtěli byste umět snadněji přesvědčit jiné lidi, získat je na svou stranu a úspěšně s nimi navazovat vztahy? Naučíte-li se perfektně jednat s lidmi, získáte v životě obrovskou výhodu.
společenské vědy

Jak získat a ovlivnit téměř každého

319 Kč
287 Kč
Kouzlo smyslů: Vnímání a jazyk ve více než lidském světě - David Abram - 10%
(1x)
Autor čerpá inspiraci z pramenů tak různorodých jako jsou filosofie Maurice Merleau-Pontyho, balijský šamanismus, apačská vyprávění příběhů i ze své zkušenosti pouličního kouzelníka, aby nám odhalil hlubokou a tajuplnou závislost člověka na přírodě.
společenské vědy

Kouzlo smyslů

498 Kč
448 Kč
Kreativní průmysly - příležitost pro novou ekonomiku - Pavel Bednář, Martin Cikánek, Zora Jaurová, Eva Lehečková, Eva Žáková - 10%
Nové, rozšířené a revidované vydání publikace Kreativní průmysly - příležitost pro novou ekonomiku II se věnuje fenoménu kreativních průmyslů a kreativní ekonomiky.
společenské vědy

Kreativní průmysly - příležitost pro novou ekonomiku

340 Kč
306 Kč
Marketing management - Kevin Lane Keller, Philip Kotler - 10%
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
společenské vědy

Marketing management

2 290 Kč
2 061 Kč
Politická komunikace: Od res publica po public relations - Jan Křeček - 10%
Předkládaná monografie představuje první český úvod do oboru politická komunikace.
společenské vědy

Politická komunikace

199 Kč
179 Kč
Revoluční ekonomie: O systému a lidech: Rozhovor s Romanem Chlupatým - Tomáš Sedláček, David Graeber, Roman Chlupatý - 10%
Respektovaný ekonom Tomáš Sedláček si s publicistou Romanem Chlupatým k debatě přizval amerického anarchistu Davida Graebera, jednoho z vůdců světového hnutí Occupy, ale též uznávaného antropologa.
společenské vědy

Revoluční ekonomie: O systému a lidech

148 Kč
133 Kč
Sociologie - Anthony Giddens - 18%
(2x)
Elementární učební text, ve kterém autor definuje klíčová sociologická témata. Nové české vydání vychází z posledního, podstatně přepracovaného a rozšířeného rozšířeného anglického vydání z roku 2008.
společenské vědy
Ukázky

Sociologie

1 398 Kč
1 146 Kč
Venkov v českém filmu 1945 - 1969: Filmová tvář kolektivizace - Hana Rottová, Petr Slinták - 10%
Publikace se zabývá tématem reflexe problematiky sociálních, kulturních a hospodářských proměn na českém venkově v poválečném pětadvacetiletí, a to prostřednictvím analýzy hrané filmové tvorby.
společenské vědy

Venkov v českém filmu 1945 - 1969

375 Kč
338 Kč
Zobrazuji 321 - 330 z 354 položek
<< < 1 .. 31 32 33 34 35 36 > >>