Publikace pojednává o tématu v pedagogické literatuře doposud opomíjeném: o spolupráci školy a rodičů. Je zaměřena především na učitele, který komunikuje s rodiči, vede třídní schůzky a nabízí rodičům další formy spolupráce.
Víte, proč děláme v angličtině všichni podobné chyby? Na vině je náš milovaný mateřský jazyk – do angličtiny nám záludně podsouvá svůj vlastní slovosled, používání jiných časů i zavádějící slovíčka.
Kniha Porozumění textu má pomoci žákům v přípravě na úspěšné zvládnutí didaktického testu, který je součástí jednotných přijímacích zkoušek na střední školy.
Kniha už v názvu inzeruje, že se bude zabývat velmi širokou a diferencovanou oblastí zvanou mediální komunikace. Je to obor interdisciplinární, těží podněty z řady společenských věd a nemá kodifikovanou definitivní metodologii.
Škola je dnes konfrontována s novými, naléhavými úkoly vyplývajícími především z vývojové dynamiky soudobé společnosti a potýká se s novými názory a zjištěními v oblasti pedagogiky, oborových didaktik, psychologie efektivního učení a vzdělávání.
Publikace obsahuje 20 lekcí, v nichž si procvičíte gramatiku i osvojíte nová slovíčka. Lekce začínají moderními a autentickými krátkými texty, které jsou zaměřeny především na hovorový jazyk. Jazykový koutek upozorňuje na konstrukce a vazby, které českým studentům dělají potíže.
Učebnice Přehled patologie je určena především pro studenty bakalářských a navazujících magisterských stupňů studia různých směrů na lékařských fakultách.