Nejprodávanější Kniha - červenec 2024
média a komunikace

Nesmyslnost: Jak je možné, že racionálně uvažující lidé uvěří neracionálním „pravdám“? - Dan Ariely - 10%
Co lidi vede k tomu, aby uvěřili dezinformacím a konspiračním teoriím? Autor bestselleru Jak drahé je zdarma?
média a komunikace

Nesmyslnost

369 Kč
332 Kč
Novinářem v Číně 2: Nezešílet! - Tomáš Etzler
(6x)

Další várka syrových příběhů ze života známého novináře v Číně. Ponořte se do víru zážitků asijské dekády Tomáše Etzlera, vydala by na několik lidských životů. Jak vývoj Číny ovlivnila politika jednoho dítěte? Jaké je zde postavení žen?

média a komunikace

Novinářem v Číně 2

239 Kč
Novinářem v Číně: Co jsem to proboha udělal? - Tomáš Etzler - 10%
(8x)
Když Tomáš Etzler přistál v říjnu 2006 v Pekingu, Čínu téměř neznal.
média a komunikace
Ukázky

Novinářem v Číně

449 Kč
404 Kč
Cesta Rusů k válce - Petra Procházková - 10%
(3x)
Kniha rozhovorů Petry Procházkové s Rusy – s těmi v Rusku, kteří znají Rusy a vědí, co si myslí; s těmi, kteří svému vůdci stále bezmezně věří; i s těmi, kteří před Putinovým režimem uprchli ze země, ale dokážou nám pomoct pokoušet se pochopit...
média a komunikace

Cesta Rusů k válce

499 Kč
449 Kč
Etika pro lékařskou, zdravotnickou a záchranářskou praxi - Michaela Gorná, Tatiana Rapčíková - 10%
Základní učební text zdravotnické etiky je nepostradatelný pro všechny skupiny studentů a učitelů lékařských a nelékařských zdravotnických oborů.
média a komunikace

Etika pro lékařskou, zdravotnickou a záchranářskou praxi

229 Kč
206 Kč
V zajetí obrazů: Vizuální politika 21. století - Andrea Průchová Hrůzová - 10%
Co nám obrazy mohou povědět o stavu dnešní společnosti? Kniha V zajetí obrazů. Vizuální politika 21. století přináší pětici autorských esejí rozkrývajících významy a role obrazů ve formování a vyjednávání klíčových společenských otázek současnosti.
média a komunikace

V zajetí obrazů

359 Kč
323 Kč
Esej Nové besedy 2 - Co nepotřebujeme - Tereza Hadravová, Miroslav Marcelli, Ján Markoš, Jakub Rákosník, Zbyněk Vybíral - 10%
Co nepotřebujemeCo považují české a slovenské osobnosti za (ne)potřebné?
média a komunikace

Esej Nové besedy 2 - Co nepotřebujeme

200 Kč
180 Kč
Informační gramotnost - Michal Černý - 10%
Kniha nabízí pohled do historického pozadí formulování koncepce informační gramotnosti jako určitého nástroje pro úspěšnou adaptaci na informační společnost.
média a komunikace

Informační gramotnost

449 Kč
404 Kč
Na slyšenou: Příběhy rozhlasového století - Jitka Štichauerová - 10%
Století Českého rozhlasu v rozhovorech a vzpomínkách rozhlasáků. Rozhlas prošel za 100 let své existence neuvěřitelným vývojem.
média a komunikace
Ukázky

Na slyšenou

399 Kč
359 Kč
Kdo ví, kde budu zítra - Tomáš Etzler, Jindřich Šídlo - 10%
(4x)
Jak to dopadne, když si uznávaný komentátor Jindřich Šídlo sedne s Tomášem Etzlerem, spolupracovníkem americké CNN a bývalým reportérem České televize v Číně, a povídají si o novinařině?
média a komunikace
Ukázky

Kdo ví, kde budu zítra

349 Kč
314 Kč
Kniha kódů a šifer: Tajná komunikace od starého Egypta po kvantovou kryptografii - Simon Singh - 10%
Kniha mapuje historii šifrování i současný stav kryptologie a vybírá z nich nejzajímavější témata, která podává srozumitelným způsobem.
média a komunikace
Ukázky

Kniha kódů a šifer

399 Kč
359 Kč
Novinářky: Rozhovory se ženami v českých médiích - Linda Bartošová
(4x)
Česká mediální scéna pohledem žen, které mají zásadní vliv na její podobu. Moderují zpravodajské pořady, vedou velké mediální domy, píšou o tématech, která hýbou světem.
média a komunikace
Ukázky

Novinářky

429 Kč
Esej Nové besedy - Čemu věřit - Dan Faltýnek, Tomáš Feřtek, Miroslav Marcelli, Stanislav Mikeš, Miroslav Petříček, Andrea Slováková, Marie Větrovcová, Zbyněk Vybíral - 10%
Esej Nové besedy nabízí hlubší zamyšlení a originální náhled na klíčové otázky, které nese život v současné společnosti. Významní a cenění autoři nahlíží na téma z pohledu různých vědních oborů. Čemu věřit?
média a komunikace

Esej Nové besedy - Čemu věřit

200 Kč
180 Kč
Pytláci textů: Televizní fanoušci a participativní kultura - Henry Jenkins - 10%
Obraz diváků televizních seriálů a dalších pořadů jako pasivních konzumentů je zakořeněný i dnes, v éře internetových televizí, streamování a obsahu dostupného kdykoli „na přání“.
média a komunikace

Pytláci textů

499 Kč
449 Kč
Koupení novináři - Udo Ulfkotte - 10%
(2x)
Poznáte, jak je s vámi manipulováno – a budete vědět, kým a proč. Závěrem vám bude jasné: Názorová rozmanitost je teď už jenom simulovaná. Protože naše „zprávy“ jsou často čirým vymýváním mozků.
média a komunikace

Koupení novináři

369 Kč
332 Kč
Média a rychlost - Stanislav Hubík - 10%
Zkušenost se skutečností byla nahrazena zprávou o skutečnosti, skutečnost ozářená sluncem byla nahrazena napodobeninou skutečnosti na obrazovkách...
média a komunikace

Média a rychlost

199 Kč
179 Kč