Nejprodávanější e-knihy - srpen 2024
ekonomie

Spotřebitelské chování: Nákupní chování na trzích zboží a služeb 2015 - Radim Bačuvčík
Monografie nabízí obraz nákupního chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktům, službám, společenským tématům a hudebním stylům
ekonomie
Ukázky

Spotřebitelské chování

69 Kč
Moderní metody řízení nákladů: Jak dosáhnout efektivního vynakládání nákladů a jejich snížení. 2., aktualizované a rozšířené vydání - Šárka Papadaki, Boris Popesko
Publikace přináší ucelený přehled manažerských nástrojů a technik používaných pro řízení podnikových nákladů.
ekonomie
Ukázky

Moderní metody řízení nákladů

314 Kč
Financování měst, obcí a regionů - teorie a praxe: 3. aktualizované a rozšířené vydání - Romana Provazníková
Kniha reaguje na neustále se měnící podmínky, ve kterých se financování územních samospráv vyvíjí — změny rozpočtového určení daní, návrh fiskální ústavy, která se územních samospráv dotýká, zdroje financování z EU v programovacím období 2014—2020.
ekonomie
Ukázky

Financování měst, obcí a regionů - teorie a praxe

314 Kč
Peníze – milostný příběh: zbavte se finančních těžkostí jednou provždy - Kate Northrupová
Mít správný vztah k penězům není vůbec snadné - ať už máte miliony v bance, nebo jen pár korun v kapse. Proč? Protože stejně jako v jakémkoli jiném vztahu, i vaše soužití s penězi má své vzestupy a pády, obraty a zlomy.
ekonomie
Ukázky

Peníze – milostný příběh

288 Kč
Zrození kmenového vůdce: I firmy mají své kmeny - Halee Fischer-Wright, John King, Dave Logan
(3x)
Ve firmách kmeny zajišťují, že se udělá, co je třeba udělat. Práce ale není hlavní důvod, proč kmeny vznikají. Kmeny jsou základním stavebním prvkem jakéhokoli rozsáhlejšího lidského úsilí.
ekonomie
Ukázky

Zrození kmenového vůdce

289 Kč
Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality - Vratislav Kozák, Jan Závodný Pospíšil
Kniha se zabývá vlivem faktorů iracionálního lidského chování na proces spotřebitelského rozhodování.
ekonomie
Ukázky

Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality

69 Kč
Velká kniha o řízení firmy: Praktické postupy pro úspěšný rozvoj organizace - Dana Janišová, Mirko Křivánek
Kniha se komplexně a s důrazem na využití předkládaných poznatků v praxi věnuje řízení firmy od strategie až po praktickou implementaci metod a nástrojů usnadňujících fungování celé firemní organizace.
ekonomie
Ukázky

Velká kniha o řízení firmy

502 Kč
Ekonomie dobra a zla: Po stopách lidského tázání od Gilgameše po finanční krizi - Tomáš Sedláček
(18x)
Oxfordské rozšířené vydání s předmluvou Václava Havla. Debut Tomáše Sedláčka přeložený již do 14 jazyků. Ekonomická kniha roku - 1. místo na Mezinárodním knižním veletrhu ve Frankfurtu (Wirtschaftsbuchpreis).
ekonomie
Ukázky

Ekonomie dobra a zla

198 Kč
Ekonomie přírodních národů - Zdeněk Justoň
Světově ojedinělá výpravná kniha o hospodaření u "přírodních národů" odkud můžeme odvozovat i základy ekonomik dneška. "Krásná kniha, která propojuje mnohé, je hluboká a přitom se čte skoro jedním dechem.", Tomáš Sedláček
ekonomie
Ukázky

Ekonomie přírodních národů

248 Kč
Svoboda jménem zlato - Hans J. Bocker
(1x)
Co by znamenal návrat ke zlatému standardu?Jakou roli hraje v historickém kontextu zlato? Profesor podnikové ekonomiky Dr. Hans J. Bocker - přední švýcarský ekonom se v knize věnuje aktuálnímu tématu dnešní doby - nemocnému peněžnímu hospodářství.
ekonomie
Ukázky

Svoboda jménem zlato

169 Kč
133 her pro motivaci a rozvoj týmů: 2., rozšířené vydání - Ester Jaroslava Evangelu, Oldřich Fridrich
Publikace určená lektorům, manažerům, vedoucím týmů a personalistům umožňuje snadno a velmi efektivně zvyšovat motivaci a rozvíjet schopnosti a dovednosti týmů a jejich členů.
ekonomie
Ukázky

133 her pro motivaci a rozvoj týmů

246 Kč
Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík
Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových organizací.
ekonomie
Ukázky

Marketing neziskových organizací

69 Kč
Marketing symfonických orchestrů: Publikum a veřejnost moravských filharmonií - Radim Bačuvčík
Tato monografie se zabývá možnostmi zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů.
ekonomie
Ukázky

Marketing symfonických orchestrů

69 Kč
Investování pro začátečníky - Petr Syrový
Srozumitelnou formou, na názorných příkladech, přináší tato kniha začínajícím investorům fakta, která by měli znát ještě dříve, než začnou investovat. Každý začátečník by se proto měl s nimi seznámit.
ekonomie
Ukázky

Investování pro začátečníky

144 Kč
Delegování jako způsob manažerského myšlení - Martin Cipro
MManažeři většinou považují delegování za standardní přístup při předávání odpovědností a pravomocí, ale ve skutečnosti málokdy skutečně delegují.
ekonomie
Ukázky

Delegování jako způsob manažerského myšlení

186 Kč
INTRASTAT a DPH v příkladech: 2. aktualizované vydání - Svatopluk Galočík, Josef Jelínek
Potřebujete vyplnit INTRASTAT? Ve druhém, aktualizovaném vydání praktické a jedinečné publikace naleznete nejen výklad, ale i konkrétní příklady z praxe. Příklady reagují na zavedení podrobnějšího členění kódů povahy transakce uvedením konkrétního kódu.
ekonomie
Ukázky

INTRASTAT a DPH v příkladech

169 Kč
Aplikace moderních informačních technologií v řízení firmy: Nástroje ke zvyšování kvality informačních systémů - Milena Tvrdíková
Srozumitelná publikace nabízí ucelený přehled o současných možnostech efektivního využití informačních a komunikačních technologií (ICT) ve firmách a jiných organizacích.
ekonomie
Ukázky

Aplikace moderních informačních technologií v řízení firmy

195 Kč
Naučte se investovat: 2. rozšířené vydání - Daniel Gladiš
Chcete být finančně nezávislí? Naučte se investovat. Průvodcem vám bude tato publikace. Autor vás povede tak, že se naučíte rozlišovat mezi investicemi a spekulacemi, správně chápat riziko, odhadovat vnitřní hodnotu akcie...
ekonomie
Ukázky

Naučte se investovat

220 Kč
Event marketing: Jak využít emoce v marketingové komunikaci - Petr Šindler
Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů?
ekonomie
Ukázky

Event marketing

314 Kč
Zobrazuji 21 - 40 z 39 položek
<< < 1 2