Nejprodávanější tituly v roce 2024
média a komunikace

Dějiny českých médií: Od počátku do současnosti - Petr Bednařík, Jan Jirák, Barbara Köpplová
Kniha vám přináší základní chronologicky řazený vhled do vývoje českých médií na pozadí obecně charakterizovaného historického kontextu ve světě a v českých zemích.
média a komunikace
Ukázky

Dějiny českých médií

365 Kč
Marketingová komunikace a public relations: Výklad pojmů a teorie oboru - Jan Halada (ed.)
Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání, a obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel.
média a komunikace
Ukázky

Marketingová komunikace a public relations

Jan Halada (ed.)
150 Kč
Udržitelné zpravodajství - Jan Stejskal
Kniha hodnotí stav současného zpravodajství, analyzuje jeho praktické postupy a teoretické základy a zamýšlí se nad obsahem základních pojmů objektivita, nestrannost a vyváženost.
média a komunikace
Ukázky

Udržitelné zpravodajství

170 Kč
Pytláci textů: Televizní fanoušci a participativní kultura - Henry Jenkins
Obraz diváků televizních seriálů a dalších pořadů jako pasivních konzumentů je zakořeněný i dnes, v éře internetových televizí, streamování a obsahu dostupného kdykoli „na přání“.
média a komunikace
Ukázky

Pytláci textů

249 Kč
Věž a náměstí - Niall Ferguson - 10%
(4x)
Niall Ferguson je uznávaný historik, autor čtrnácti knih, z nichž zná český čtenář tituly Vzestup peněz či Velký rozklad. V nové práci analyzuje podoby mocenského vlivu.
média a komunikace
Ukázky

Věž a náměstí

598 Kč
538 Kč
Koupení novináři - Udo Ulfkotte - 10%
(2x)
Poznáte, jak je s vámi manipulováno – a budete vědět, kým a proč. Závěrem vám bude jasné: Názorová rozmanitost je teď už jenom simulovaná. Protože naše „zprávy“ jsou často čirým vymýváním mozků.
média a komunikace

Koupení novináři

369 Kč
332 Kč
Marketing management - Kevin Lane Keller, Philip Kotler - 10%
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
média a komunikace

Marketing management

2 290 Kč
2 061 Kč
Knihy, které ovlivnily dějiny - James Naughtie - 10%
(1x)
Knihy v tomto výběru, ať už staré, nebo nové, změnily lidské životy a připomínají nám, kým jsme byli, i to, kým jsme nyní.
média a komunikace

Knihy, které ovlivnily dějiny

699 Kč
629 Kč
Úvod do dějin tištěných médií - Pavel Večeřa - 10%
Jak se proměňovala tištěná média od svého vzniku až po současnost? Jakou roli v průběhu staletí hrála? To vše a mnohem víc se dozvíte v této publikaci.
média a komunikace

Úvod do dějin tištěných médií

99 Kč
89 Kč
Jak získat a ovlivnit téměř každého: Umění jednat s druhými lidmi - Paul McGee - 10%
Chtěli byste umět snadněji přesvědčit jiné lidi, získat je na svou stranu a úspěšně s nimi navazovat vztahy? Naučíte-li se perfektně jednat s lidmi, získáte v životě obrovskou výhodu.
média a komunikace

Jak získat a ovlivnit téměř každého

319 Kč
287 Kč
Zobrazuji 21 - 30 z 96 položek
<< < 1 2 3 4 5 .. 10 > >>