Nejprodávanější Kniha v roce 2024
média a komunikace

Akademické svobody ve věku konformity
Tato provokativní kniha sleduje zánik akademických svobod v kontextu měnících se představ o účelu univerzity a povaze vědění a je výzvou a voláním do zbraně za sílu akademického myšlení.
média a komunikace
Ukázky

Akademické svobody ve věku konformity

329 Kč
Co je nového v médiích
Mediální krajina 21. století, v době online žurnalistiky, informačního přehlcení, dezinformací, sociálních sítí a virtuální reality.
média a komunikace

Co je nového v médiích

252 Kč
Co je to archeologie médií?
Finský teoretik médií Jussi Parrika v této publikaci představuje vznikající oblast archeologie médií.
média a komunikace

Co je to archeologie médií?

491 Kč
Metrická společnost
Všudypřítomný jazyk hodnocení a bodování zásadně změnil naše vnímání hodnoty a statusu. Vzestup kvantifikace vytvořil a posílil sociální hierarchie a kvalitativní rozdíly proměnil v kvantitativní nerovnosti.
média a komunikace

Metrická společnost

252 Kč
Mýty a naděje digitálního světa
Všimli jste si portrétu ženy na titulní straně knihy? Líbí? Během pár vteřin ho nakreslila Midjourney – stačilo jí dát pár pokynů a navíc za to nic nechtěla.
média a komunikace

Mýty a naděje digitálního světa

386 Kč
Rivalové, zázraky i podrazy
Spojení televize a vrcholového sportu vytvořilo specifický a velmi vlivný žánr populární kultury. Vytváření sportovních příběhů, které je pro současná média typické, je zároveň snahou vtisknout těmto narativům trvalejší a ucelenější podobu.
média a komunikace

Rivalové, zázraky i podrazy

268 Kč
Jak vzpomínáme na normalizaci

Má být škola hlásnou troubou „politicky korektní paměti“? Jakou paměť má reprodukovat? A má vůbec nějakou reprodukovat? Jaká by měla být její pozice ve stále intenzivnějších kulturních válkách?

média a komunikace

Jak vzpomínáme na normalizaci

270 Kč
Jsme Bellingcat
Příběh o špičkových analyticích otevřeného zpravodajství a nejinovativnějších online novinářích na světě.
média a komunikace

Jsme Bellingcat

314 Kč
Konec marketingu
Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují?
média a komunikace

Konec marketingu

314 Kč
Esej Nové besedy - Čemu věřit
Esej Nové besedy nabízí hlubší zamyšlení a originální náhled na klíčové otázky, které nese život v současné společnosti. Významní a cenění autoři nahlíží na téma z pohledu různých vědních oborů. Čemu věřit?
média a komunikace

Esej Nové besedy - Čemu věřit

180 Kč
Zobrazuji 21 - 30 z 45 položek
<< < 1 2 3 4 5 > >>