Nejprodávanější Kniha nebo Omalovánka v roce 2024
média a komunikace

Minimum akademického bontonu
Známá a zkušená autorka čtivým způsobem seznamuje čtenáře se způsoby chování a jednání na akademické půdě, na odborných stážích, kongresech, sympoziích a obdobných akcích napříč všemi obory.
média a komunikace

Minimum akademického bontonu

80 Kč
Nukleární společnost ve Spojených státech amerických (1945-1964)
Kniha čtenářům představuje velmi kontroverzní téma mediálního pokrytí jaderného testování a jeho vliv na americkou společnost čtyřicátých, padesátých a šedesátých let dvacátého století.
média a komunikace

Nukleární společnost ve Spojených státech amerických (1945-1964)

230 Kč
Jak získat a ovlivnit téměř každého
Chtěli byste umět snadněji přesvědčit jiné lidi, získat je na svou stranu a úspěšně s nimi navazovat vztahy? Naučíte-li se perfektně jednat s lidmi, získáte v životě obrovskou výhodu.
média a komunikace

Jak získat a ovlivnit téměř každého

287 Kč
Marketing management
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
média a komunikace

Marketing management

2 061 Kč
Propaganda, symbolika a rituály protestantské Evropy (1580-1650)
Co způsobilo výbuch třicetileté války, nejničivějšího konfliktu předmoderní doby, který – podobně jako později napoleonské války – nasměroval Evropu do zcela nové etapy jejího vývoje? Tato otázka mobilizuje již celé generace historiků.
média a komunikace

Propaganda, symbolika a rituály protestantské Evropy (1580-1650)

314 Kč
Zobrazuji 41 - 50 z 45 položek
<< < 1 .. 3 4 5