Tato kniha sleduje dva cíle. Seznámit českého čtenáře s původní teorií vývoje poznávacích funkcí izraelského psychologa Reuvena Feuersteina a podat přehled současné situace v oblasti výzkumu efektivity programů pro rozvoj kongnitivních funkcí.
Cítíte při práci s lidmi nudu a netrpělivost? Jste při terapii nesoustředění, unavení, díváte se tajně na hodinky? Máte pocit, že jste to samé už slyšeli mockrát? Vaši pacienti se nelepší? Máte radost, když klient zruší setkání?
Kniha je určena především studentům zdravotnických, sociálních a pedagogických oborů středních, vyšších, ale i vysokých škol. Může oslovit i pracovníky v těchto oblastech, psychology či laickou veřejnost.
Kniha Konflikty ve škole – od prevence k řešení je určena především pracovníkům škol a školských zařízení, kteří už mají dost neustálých nepříjemných mailů, schůzek a hovorů a chtějí konečně získat více času na skutečnou práci.
K úvahám o naplnění života a jeho smyslu dospíváme nejčastěji na křižovatkách vývojových milníků daných přirozeným životním cyklem. Každé životní stadium klade otázku, jejímž prostřednictvím autoři knihy přibližují specifika dané etapy.
Kniha se zabývá meditačními postupy propojenými s terapií zaměřenou na řešení. Je psána jako praktická příručka pro pomoc lidem, kteří procházejí náročnou změnou nebo obtížnou životní situací.