Kniha je výsledkem mnohaleté práce pražských hispanistů a obsahuje strukturálně funkční pohled na zvukový materiál, morfologii slovních druhů a jejich gramatické kategorie, syntax výpovědi, věty i souvětí.
Publikace se věnuje on-line marketingu, především pak počítačům a jejich technologii, mapuje historii a vývoj on-line marketingu, fungování online agentur, online strategii...
Palsova kniha se ihned po svém vydání v Oxford University Press stala vyhledávaným úvodem do studia náboženství a dnes je na světových universitách pokládána za osvědčenou učebnici, z níž čerpají své znalosti studenti religionistiky i dalších oborů.
Průvodce studiem ekonomie je určen pro studenty bakalářských a navazujících magisterských především aplikovaných ekonomických oborů s cílem zopakovat si a ujasnit si poznatky z mikroekonomie a makroekonomie.
Moderní, praktická, přínosná. Učte se současnou španělštinu! Zábavně a zajímavě! S atraktivní učebnicí! Publikace obsahuje 20 lekcí, které tvoří moduly po čtyřech lekcích a každá pátá lekce je opakovací.
Kniha se skládá z Česko-ruského Slovníku (cca.180 stran) a Dodatků (110 stran), ve kterých jsou shromážděny a systematizovány: hovorové a vulgární výrazy, teritoriální a sociální dialekty, slangová slova a výrazy, žargon a vulgarismy atp.