První kniha základů marketingu na českém trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe, srozumitelně a čtivě představuje základní principy marketingu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nové trendy.
Poznejte postupy a nástroje úspěšného interim a krizového manažera, který je zodpovědný za řešení podnikových krizí a restrukturalizace řady významných společností.
Nově na trh přichází zcela ojedinělá publikace, která řeší vybrané problémy společenské odpovědnosti firem (CSR) s ohledem na specifika firem společensky citlivých odvětví, jako jsou například zbrojařské firmy, firmy chemického průmyslu.
Kniha proto svižnou a čtivou formou shrnuje, co musí ve firmě fungovat, aby fungovala také interní komunikace, jaká je praxe ve firmě, jaké jsou cílové skupiny a komunikační kanály a jak je využívat.
Monografie se zabývá osobností bývalé britské premiérky Margaret Thatcherové, její společenskou a hospodářskou politikou a především tím, jak byla vnímána v českých zemích v před- a v polistopadovém období.
Jediná komplexní tréninková učebnice mluvní techniky u nás je určena všem, kteří chtějí hovořit kultivovaným a zvučným hlasem, potlačit zvukovou monotónnost svého projevu a posílit vyzařování své osobnosti.
Publikace navazuje na Přehled statistických metod od Jana Hendla a ukazuje na široké využití statistiky a statistických metod v různých oborech a oblastech lidského života.
Ve firmách kmeny zajišťují, že se udělá, co je třeba udělat. Práce ale není hlavní důvod, proč kmeny vznikají. Kmeny jsou základním stavebním prvkem jakéhokoli rozsáhlejšího lidského úsilí.
Autor v knize vysvětluje neobyčejně jednoduchým a srozumitelným stylem fungování bankovního a finančního systému, jak a proč vzniká inflace a jak se jí dá zabránit. Kromě toho píše jmenovitě o lidech v pozadí, kteří řídí náš svět.
Publikace poskytuje ucelený obraz o základních principech, oblastech, nástrojích či přístupech k problematice společenské odpovědnosti firem (CSR). Teoretická východiska jsou v knize doplněna o výsledky řady výzkumů realizovaných k problematice CSR.