Publikace netradičním způsobem představuje problematiku ADHD a soustředí se zejména na porozumění světu dětí s touto poruchou, které je základem úspěšné práce s hyperaktivními a impulzivními jedinci.
Publikace se zabývá formativním hodnocením ve škole. Teorie je doplněna ukázkami s konkrétními nástroji a technikami formativního hodnocení, příklady z praxe a autentickými výroky učitelů a žáků.
Stovka aktivit, které nabízejí prostor pro dětskou kreativitu a hravé učení. Činnosti jsou rozděleny do šesti kategorií: děti si mohou hrát na zahradě nebo na procházce.
Pracovní sešit pro děti spojuje téma dopravních prostředků s rozvojem vyjadřovacích schopností. Kam jede vlak? Koho veze autobus? Kam doletíme letadlem? Spousta otázek a k nim pracovní listy ke společnému povídání, ale také k vyplňování.
Kniha obsahuje rozmanité, zábavné a názorně ilustrované úkoly, které jsou stručně a srozumitelně zadávány a je možné je vypracovávat v libovolném pořadí.
Publikace čtenáře provede aspekty zajímavých oblastí propojených s tematikou sluchového postižení či sluchové ztráty a nabídne vysvětlení spletité problematiky různých typů sluchového postižení.
K čemu jsou nám pravidla? Aby nám tu bylo hezky. Kniha otvírá téma nastavování pravidel v mateřské škole. Existují dvě cesty, jak to udělat. Jedna je ta jednoduchá: sepíšeme pravidla a vy se jimi, děti, budete pěkně řídit.
Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji matematických schopností a prevenci potíží v matematice po zahájení školní docházky, zároveň rozvíjí matematické nadání, přemýšlení.
Do školy s úsměvem. Pracovní sešit předškoláka je věnován všem dětem, které se připravují ke vstupu do školy, jejich rodičům a učitelkám mateřských škol.
Výbor z klasického díla švédské myslitelky Ellen Key (1849–1926), která svými úvahami o výchově na přelomu 19. a 20. století zásadně ovlivnila pedagogické myšlení zejména ve Skandinávii a v Německu, ale i v Itálii, USA a Japonsku.
Metodika s pracovními listy českého jazyka pro dítě s odlišným mateřským jazykem je určena pro učitele MŠ, i rodiče žáků, cizinců nebo české školy v zahraničí. Obsahuje řadu pracovních listů, které předškoláky naučí první slova a věty.
Má být škola hlásnou troubou „politicky korektní paměti“? Jakou paměť
má reprodukovat? A má vůbec nějakou reprodukovat? Jaká by měla být její pozice ve
stále intenzivnějších kulturních válkách?
Kniha vypráví o jednom učiteli, jehož životní cesta se propojila s jednou školkou. Vtipnou a poutavou formou představuje na ploše jednoho školního roku každodenní život ve školce, jak ho zná jen málokdo.