Média a společnost: Stručný úvod do studia médií a mediální komunikace

Nakladatel:  Portál 2003
Rozebráno
267 Kč
214 Kč

Anotace

Média a specifický typ sociální komunikace, na níž se podílejí, stále významnějším způsobem ovlivňují podobu společenského, politického i kulturního života současných společností - včetně podílu na výkonu politické moci - i ekonomickou úspěšnost řady odvětví. Dva autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí základní uvedení do studia...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Jan Jirák

Autor literárně naučných knih, teorik médií a zástupce vedoucí CEMES. Je spoluautorem učebního textu Jazyk ve společenském kontextu. Hojně přispíval fejetony do Lidových novin, spolupracoval i s časopisem Týden. Vedle vědecké a publicistické práce překlád

Absolvoval Filosofickou fakultu UK, obor angličtina-čeština. Učil český jazyk a stylistiku na Fakultě žurnalistiky UK. V roce 1993 se podílel na založení katedry mediálních studií na UK FSV, o tři roky později pomáhal založit Centrum pro mediální studia CEMES při téže fakultě. V letech 1992-1997 působil jako proděkan pro zahraniční styky ...

Celý medailonek
Do oblíbených
Přihlašte se nebo registrujte a přidejte si autora do oblíbených.

Barbara Köpplová

Celý medailonek
Do oblíbených
Přihlašte se nebo registrujte a přidejte si autora do oblíbených.

Bibliografické údaje

Název:
Média a společnost
Autor:
Jirák, Jan a Köpplová, Barbara
Nakladatel:
Portál
EAN:
9788073672874
ISBN:
978-80-7367-287-4
Popis:
1× kniha, brožovaná, 206 stran, česky
Rozměry:
13 × 20 cm
Rok vydání:
2003 (2. vydání)
Zákazníci, kteří koupili tento titul, koupili také