Skladem

Média a modernita

Nakladatel:  Karolinum 2004
Skladem
-10%
250 Kč
225 Kč

Anotace

Kniha britského sociologa Johna B. Thompsona Média a modernita tvoří jeden ze základních textů sociálních věd. Nabízí syntetizující výklad úlohy, kterou mají komunikační média při vývoji moderní společnosti od knihtisku přes rozmach masových médií až po globalizaci komunikace. Autor klade důraz na specifika mediální komunikace oproti komunikaci...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Celkové hodnocení
(1x)

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Recenze z medií

Ke studiu

(...) Práce sociologa Johna B. Thompsona z univerzity v Cambridgi, která se nyní dočkala českého překladu (od Jana Jiráka), se zaměřuje na tu nejobtížněji empiricky doložitelnou část výzkumu médií - tedy na jejich účinky. Ve své teoretické práci s podtitulem Sociální teorie médií Thompson vychází ze sledování jednotlivých rolí, jaké hrála média při vývoji společnosti od tradiční po tzv. postmoderní.

Autor/Autorka

Kategorie a témata

Bibliografické údaje

Název:
Média a modernita
Autor:
Thompson, John B.
Nakladatel:
Karolinum
EAN:
9788024606521
ISBN:
80-2460-652-6
Originál:
The Media and Modernity
Překlad:
Jirák, Jan
Popis:
1× kniha, brožovaná, 220 stran, česky
Rozměry:
16,5 × 24 cm
Rok vydání:
2004 (1. vydání)