Karel Hvížďala - Jak myslet média

Jak myslet média: Eseje, přednášky, články a rozhovory 2004-2005

Nakladatelé: Dokořán, Jaroslava Jiskrová - Máj 2005
243 Kč
běžná cena 270 Kč
Pohlídat

Anotace

Po knize Moc a nemoc médií z roku 2003 dostává čtenář do rukou volné pokračování. Jde o výbor autorových rozhovorů, esejů, přednášek a článků z let 2004 až 2005. Interview předznamenávají šířku záběru následujících textů, které se tentokrát soustřeďují hlavně na tři témata: novinářskou etiku, estetiku a míru poškození našeho jazyka či sémantickou...
Zobrazit celý text

TITULY V SÉRII: Karel Hvížďala - knihy věnované médiím

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Jak myslet média
Autor:
Hvížďala, Karel
Nakladatel:
Dokořán, Jaroslava Jiskrová - Máj
EAN:
9788073630478
ISBN:
80-7363-047-8
Doporučená prodejní cena:
270 Kč
Popis:
1× kniha, brožovaná, 296 stran, česky
Rozměry:
13 × 20,5 cm
Rok vydání:
2005 (1. vydání)