Joshua Meyrowitz - Všude a nikde
Skladem

Všude a nikde: Vliv elektronických médií na sociální chování

Nakladatel:  Karolinum 2006
Skladem
-10%
345 Kč
311 Kč

Anotace

Kniha Všude a nikde, která vyšla poprvé v roce 1985, patří bez nadsázky ke klasickým titulům mediální knižnice. Joshua Meyrowitz, americký profesor komunikace na University of New Hampshire, v ní nápaditě a živě shrnul dramaturgickou sociologii Ervina Goffmana a technologický determinismus Marshalla McLuhana. Elektronická média podle něj vytvářejí...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Recenze z medií

Svět médií podle Meyrowitze

(...) Meyrowitz ve své studii shromáždil a porovnal úctyhodné množství faktů. Teorie, kterou na jejich základě předkládá, však vybízí k úvaze, proč má potřebu po svém definovat běžně užívané sociologické pojmy nebo proč až na výjimky cituje jen americké prameny.

Autor/Autorka

Kategorie a témata

Bibliografické údaje

Název:
Všude a nikde
Autor:
Meyrowitz, Joshua
Nakladatel:
Karolinum
EAN:
9788024609058
ISBN:
80-246-0905-3
Originál:
No Sense of Place. The Impact of Electronic Media on Social Behavior
Překlad:
Jirák, Jan, Jonášová, Kateřina a kolektiv
Popis:
1× kniha, brožovaná, 344 stran, česky
Rozměry:
15 × 24 cm
Rok vydání:
2006 (1. vydání)