Marc Loiseau, Stéphane Pincas - Dějiny reklamy
Snížená cena

Dějiny reklamy

Nakladatel: Slovart 2009
Rozebráno
499 Kč
pohlídat

Anotace

Historie západní reklamy je dlouhá a tomu nasvědčuje i skutečnost, že první reklamu umístil Francouz Théophraste Renaudot do La Gazette de France už v roce 1630. Kniha, rozdělená chronologicky na kapitoly, zachycuje vývoj reklamy a reklamního průmyslu. Zkoumá legendární kampaně a značky moderní historie reklamy a doplňuje je neobyčejnými...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Recenze z medií

Příběh zvaný reklama

(...) Příběh reklamy začíná v polovině 19. století. Tvůrci jej přehledně rozdělili do pěti kapitol podle toho, jak se reklama postupně etablovala, stala součástí průmyslu a posléze i každodenní realitou (především) západní civilizace. Velký příběh se rozpadá na spoustu mikropříběhů, z nichž neustále vyzařuje vztah reklamy a běžného života. Stačí připomenout Santu Clause, který v angloamerickém světě patří k největším ikonám a jenž je zároveň produktem reklamy na Coca- Colu. Jednou z nejúspěšnějších reklamních kampaní všech dob byla kovbojská romantika cigaret Marlboro. A podobných příběhů jsou v knize desítky, ve velkorysém obrazovém provedení.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Dějiny reklamy
Autor:
Loiseau, Marc a Pincas, Stéphane
Nakladatel:
Slovart
EAN:
9788073912666
ISBN:
978-80-7391-266-6
Doporučená prodejní cena:
999 Kč
Popis:
1× kniha, vázaná, 336 stran, česky
Rozměry:
25 × 29 cm
Rok vydání:
2009 (1. vydání)