Problém médií: Jak uvažovat o dnešních médiích

Nakladatel:  Grimmus 2009
Rozebráno
-10%
29 Kč
26 Kč
pohlídat

Anotace

Slouží média obecnému blahu, nebo oligarchii? Je mediální systém založený na velkých korporacích slučitelný s životaschopnou demokratickou veřejnou sférou? Jak fungují zkorumpované politické postupy, které takový systém vytvářejí? To jsou klíčové otázky protínající texty Roberta McChesneye, mediálního analytika a profesora kadedry komunikace...
Zobrazit celý text

DALŠÍ TITULY V SÉRII: Média v současném světě

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie a témata

Bibliografické údaje

Název:
Problém médií
Autor:
McChesney, Robert
Nakladatel:
Grimmus
EAN:
9788090283121
ISBN:
978-80-902831-2-1
Originál:
The Problem of Journalism; How to Think About Journalism
Překlad:
Holubová, Barbora
Popis:
1× kniha, brožovaná, 143 stran, česky
Rozměry:
12 × 19 cm
Rok vydání:
2009 (1. vydání)