Martin Lindstrom - Nákupologie

Nákupologie: Pravda a lži o tom, proč nakupujeme.

Nakladatel: Computer Press 2009
Rozebráno
314 Kč
pohlídat

Anotace

Je klasická reklama pasé? Martin Lindstrom tvrdí v této knize, že tomu tak skutečně je. Opírá se o výsledky výzkumu, který provedl s týmem neurologů, dvěma tisíci dobrovolníků a sedmi miliony dolarů. Tak zvaný neuromarketing, kolem kterého se celá Nákupologie točí, boří oblíbené marketingové a reklamní postupy, přesvědčení a pověry, tradované z...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Nákupologie
Autor:
Lindstrom, Martin
Nakladatel:
Computer Press
EAN:
9788025123966
ISBN:
978-80-251-2396-6
Doporučená prodejní cena:
349 Kč
Překlad:
Švambergová, Petra
Popis:
1× kniha, brožovaná, 240 stran, česky
Rozměry:
16,7 × 22,5 cm
Rok vydání:
2009 (1. vydání)