Jacquez Horovitz, Jean-Pierre Jeannet, Kamran Kashani, Sean Meehan, Adrian Ryans, Dominique Turpin, John Walsh - Proč už neplatí ...

Proč už neplatí tradiční marketing

Nakladatel: Computer Press
Rozebráno
269 Kč
pohlídat

Anotace

Publikace se zabývá některými z nejdůležitějších mezer v tradiční literatuře marketingu. Zachycuje řadu inovací, jako např. marketing hodnotových řetězců, uspořádání klientů, 'passion branding' nebo tzv. diskriminační cenovou politiku. Nabízí čerstvé myšlenky, inspirované inovativními řešeními o marketingu služeb, marketingu rozhodování a o...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Proč už neplatí tradiční marketing
Autor:
Horovitz, Jacquez, Jeannet, Jean-Pierre, Kashani, Kamran, Meehan, Sean, Ryans, Adrian, Turpin, Dominique a Walsh, John
Nakladatel:
Computer Press
EAN:
9788025115367
Doporučená prodejní cena:
299 Kč
Popis:
1× kniha, brožovaná, 192 stran, česky
Rozměry:
16,7 × 22,5 cm