Alena Klapalová - Hodnota a e-business
Skladem

Hodnota a e-business

Nakladatel: Masarykova univerzita Brno 2011
Skladem
163 Kč

Anotace

Tato monografie si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou tvorby hodnoty s využitím prostředků informačních a komunikačních technologií v rámci vazeb se zákazníky a dodavateli. První kapitola seznámí čtenáře s různým pojetím hodnoty, kategoriemi a dimenzemi hodnoty a s vymezením tohoto pojmu pro problematiku tvorby hodnoty v podnikových...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Bibliografické údaje

Název:
Hodnota a e-business
Autor:
Klapalová, Alena
Nakladatel:
Masarykova univerzita Brno
EAN:
9788021055063
ISBN:
978-80-210-5506-3
Doporučená prodejní cena:
181 Kč
Popis:
1× kniha, brožovaná, 181 stran, česky
Rozměry:
14,5 × 20,5 cm
Rok vydání:
2011 (1. vydání)