Martina Blažková - Marketingové ...
Otevřít stranu 99
Ke stažení

Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy

Nakladatel: Grada 2007
Ihned
319 Kč

Anotace

Kniha je praktickým rádcem a průvodcem na cestě vaší firmy k úspěchu. Dozvíte se, jak může firma pomocí marketingového řízení a plánování zvýšit svůj obrat i zisk, upevnit svou pozici ve vysoce konkurenčním prostředí nebo si udržet zákazníky. Velký důraz je kladen na praktické využití poznatků a úspěšnou aplikaci předložených principů a postupů v...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy
Autor:
Blažková, Martina
Nakladatel:
Grada
EAN:
Doporučená prodejní cena:
319 Kč
Popis:
Elektronická kniha, 280 stran, bez zabezpečení DRM, 1,9 MB PDF PDF, česky
Rok vydání:
2007