Světla Čmejrková, Martin Havlík, Jana Hoffmannová, Olga Müllerová, Jiří Zeman - Styl mediálních dialogů

Styl mediálních dialogů

Nakladatel: Academia 2013
Rozebráno
356 Kč
pohlídat

Anotace

Publikace analyzuje televizní a rozhlasové dialogy od krátkých informativních interview po moderování celých vysílacích bloků, od rozhovorů seriózních po zábavné talk show. Zaměřuje se na rozhovory moderátorů s hosty i vzájemné polemiky hostů, dotazy diváků i odpovědi na ně. Sleduje takové interakční strategie, jako je kooperativnost, dosahování...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Styl mediálních dialogů
Autor:
Čmejrková, Světla, Havlík, Martin, Hoffmannová, Jana, Müllerová, Olga a Zeman, Jiří
Nakladatel:
Academia
Edice:
Lingvistika Academia
EAN:
9788020022677
ISBN:
978-80-200-2267-7
Doporučená prodejní cena:
395 Kč
Popis:
1× kniha, brožovaná, 316 stran, česky
Rozměry:
14,5 × 20,5 cm
Rok vydání:
2013 (1. vydání)