Vladimír John - Marketing menších a ...

Marketing menších a středních firem

Nakladatel: Meriglobe 2014
- 10%
269 Kč
běžná cena 299 Kč
Pohlídat

Anotace

Spojte své jméno s názvem firmy – Stanovte si cílovou skupinu – Nastavte si jasnou strategii marketingu – Vytvořte si komunikační mix – Komunikujte vždy jeden produkt – Budujte svou značku – Nezanedbávejte stálé zákazníky – Vyhodnocujte výsledky marketingových aktivit – Nejčastější chyby v marketingu

Marketing menších a středních firem...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Interpret/Interpretka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Marketing menších a středních firem
Autor:
John, Vladimír
Nakladatel:
Meriglobe
EAN:
8594177720059
Doporučená prodejní cena:
299 Kč
Interpret:
Tesař, Pavel a Tomsová, Marie
Popis:
1× CD, délka 38m01s, česky
Rok vydání:
2014