Skladem

Brand New: Nová podoba značek

Nakladatel:  Slovart 2016
Skladem
-10%
299 Kč
269 Kč

Anotace

Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány ze světa? Začnou se snad všechna místa na naší planetě podobat jedno druhému jako vejce vejci? Fascinující kniha Wallyho Olinse se zabývá všemi podstatnými aspekty světa brandingu. Se svým...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie a témata

Bibliografické údaje

Název:
Brand New
Autor:
Olins, Wally
Nakladatel:
Slovart
EAN:
9788075290472
ISBN:
978-80-7529-047-2
Originál:
Brand New
Překlad:
Havlíček, Petr
Popis:
1× kniha, flexi, 200 stran, česky
Rozměry:
17 × 23,5 cm
Rok vydání:
2016 (1. vydání)