Miloš Toman - Intuitivní marketing ...

Intuitivní marketing pro 21. století

Nakladatel: Management Press 2016
- 10%
260 Kč
běžná cena 289 Kč
Pohlídat

Anotace

Věřte v úspěch ... a ten se zákonitě dostaví! Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity.

Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Intuitivní marketing pro 21. století
Autor:
Toman, Miloš
Nakladatel:
Management Press
EAN:
9788072613991
ISBN:
978-80-7261-399-1
Doporučená prodejní cena:
289 Kč
Popis:
1× kniha, brožovaná, 168 stran, česky
Rozměry:
14,6 × 20,5 cm
Rok vydání:
2016 (1. vydání)