Skladem

Intuitivní marketing pro 21. století

Nakladatel:  Management Press 2016
Skladem
Na prodejnách 
Dostupno na následujících prodejnách (bez záruky):
-10%
289 Kč
260 Kč

Anotace

Věřte v úspěch ... a ten se zákonitě dostaví! Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity.

Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie a témata

Bibliografické údaje

Název:
Intuitivní marketing pro 21. století
Autor:
Toman, Miloš
Nakladatel:
Management Press
EAN:
9788072613991
ISBN:
978-80-7261-399-1
Popis:
1× kniha, brožovaná, 168 stran, česky
Rozměry:
14,6 × 20,5 cm
Rok vydání:
2016 (1. vydání)