Karel Piorecký - Česká ...
Skladem

Česká literatura a nová média

Nakladatel: Academia 2016
Skladem
329 Kč

Anotace

Od druhé poloviny devadesátých let 20. století je literatura šířena nejen prostřednictvím tištěných a audiovizuálních médií, ale využívá zároveň bezbřehý a dynamicky se vyvíjející prostor internetu. Nové digitální technologie zasáhly jak do procesu tvorby literárního textu, tak do procesu jeho recepce – a nenechaly beze změny ani principy, ...

Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Recenze z medií

Literatura zaplavená amatéry a provozovaná jako psychoterapie a volnočasová aktivita? První obsáhlá česká kniha o literatuře v nových médiích

Je třeba ocenit, že Piorecký mapuje terén, který je u nás zatím jen málo zkoumán, a snaží se jej strukturovaně a případně hierarchizovaně popsat. Pro mnohé bude jeho kniha překvapivá v tom, kolik odlišných a nijak banálních projektů dnes díky (a na) internetu vzniká. A i když se prostředí internetových tvůrců v budoucnu promění jakkoli, příští badatelé budou moci na tuto knihu jistě navázat.
Celá recenze

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Česká literatura a nová média
Autor:
Piorecký, Karel
Nakladatel:
Academia
EAN:
9788020025784
ISBN:
978-80-200-8578-4
Doporučená prodejní cena:
365 Kč
Popis:
1× kniha, brožovaná, 300 stran, česky
Rozměry:
14 × 21 cm
Rok vydání:
2016 (1. vydání)