Radek Tahal, kolektiv - Marketingový výzkum
Snížená cena Skladem

Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy

Nakladatel: Grada 2017
Marketingový výzkum

Marketingový výzkum

391 Kč
Skladem
- 11%
391 Kč
Do 8 dní
161 Kč

Anotace

Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Autoři v knize...

Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Radek Tahal

Mgr. Radek Tahal, Ph.D.



Vedoucí autorského kolektivu. Pracuje na katedře marketingu na Fakultě podnikohospodářské VŠE v Praze. Je vedoucí Centra marketingového výzkumu a tržních analýz. Marketingu se profesně věnuje od roku 1998. Nejprve pracoval v Komerční bance a České spořitelně, poté v oblasti výzkumu trhu ve společnostech STEM/MARK a GfK. Na Vysoké škole ekonomické v Praze se v současnosti věnuje realizaci smluvních projektů marketingového výzkumu, pedagogické činnosti a základnímu výzkumu v oblasti zákaznické loajality.

Celý medailonek
Do oblíbených
Přihlašte se nebo registrujte a přidejte si autora do oblíbených.

Bibliografické údaje

Název:
Marketingový výzkum
Autor:
Tahal, Radek a kolektiv
Nakladatel:
Grada
EAN:
9788027102068
ISBN:
978-80-271-0206-8
Doporučená prodejní cena:
349 Kč
Popis:
1× kniha, vázaná, 264 stran, česky
Rozměry:
16,7 × 24 cm
Rok vydání:
2017 (1. vydání)