O strategickém marketingu: 10 nejlepších příspěvků z Harvard Business Review

kolektiv
Nakladatel: Management Press 2019
Není v prodeji
319 Kč
pohlídat

Anotace

Jak zajistit, aby vaše firma vytrvale rostla? Zaměřte se spíše na uspokojování potřeb vašich zákazníků a než na prodej vašich produktů, radí T. Lewitt ve svém článku Marketingová krátkozrakost. Prodejci obviňují pracovníky marketingu z toho, že nemají ponětí o tom, co vlastně zákazníci chtějí, nebo že stanovují příliš vysoké ceny. Pracovníci...

Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
O strategickém marketingu
Autor:
kolektiv
Nakladatel:
Management Press
EAN:
EK263607
Doporučená prodejní cena:
319 Kč
Originál:
10 Must Reads on Strategic Marketing
Překlad:
Piňos, Tomáš
Popis:
Elektronická kniha, 224 stran, bez zabezpečení DRM, 2,3 MB ePUB ePUB, 3,5 MB Mobi Mobi, 1,6 MB PDF PDF, česky
Rok vydání:
2019