kolektiv - O strategickém marketingu

O strategickém marketingu: 10 nejlepších příspěvků z Harvard Business Review

kolektiv
Nakladatel: Management Press 2019
Rozebráno
404 Kč
pohlídat

Anotace

Proč řada firem, které vyrábějí produkty na špičkové technologické úrovni 21. století, řídí svůj marketing stejně, jako v šedesátých letech 20. století? Jak najít cestu k současnému zákazníkovi a využít všech možností, které se dnes marketingu nabízejí? O tom je další ze série 10 nejlepších příspěvků z Harvard Business Revue, která tentokrát...

Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
O strategickém marketingu
Autor:
kolektiv
Nakladatel:
Management Press
EAN:
9788072615674
ISBN:
978-80-7261-567-4
Doporučená prodejní cena:
449 Kč
Originál:
10 Must Reads on Strategic Marketing
Překlad:
Piňos, Tomáš
Popis:
1× kniha, vázaná, 224 stran, česky
Rozměry:
15,2 × 21,2 cm
Rok vydání:
2019 (1. vydání)