Martin Charvát, Jan Jirák - Média v ...
Skladem

Média v meziválečné publicistice: Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918–1938 (II.)

Nakladatelé: Metropolitní univerzita Praha, Togga 2020
Skladem
207 Kč

Anotace

Kolektivní monografie Média v meziválečné publicistice se zaměřuje na reflexi povahy publicistické produkce v meziválečném období, kdy dochází k prolínání rolí literáta/spisovatele a žurnalisty. První část knihy tvoří studie analyzující dobové představy o pojetích žurnalistiky, zde se autoři opakovaně obrací k dílu Karla Čapka (a dalších). Druhá...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Média v meziválečné publicistice
Autor:
Charvát, Martin a Jirák, Jan
Nakladatel:
Metropolitní univerzita Praha, Togga
EAN:
9788074761799
ISBN:
978-80-7476-179-9
Doporučená prodejní cena:
230 Kč
Popis:
1× kniha, brožovaná, 180 stran, česky
Rozměry:
12 × 19 cm
Rok vydání:
2020 (1. vydání)