Tomáš Procházka, Josef Řezníček - Obsahový marketing
Ke stažení

Obsahový marketing

Nakladatel: Computer Press 2014
Ihned
249 Kč

Anotace

Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Udělejte ze svých stránek uznávanou autoritu ve vašem oboru díky nově vytvořenému obsahu, který budou...

Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Obsahový marketing
Autor:
Procházka, Tomáš a Řezníček, Josef
Nakladatel:
Computer Press
EAN:
EK532456
Doporučená prodejní cena:
249 Kč
Popis:
Elektronická kniha, 224 stran, bez zabezpečení DRM, 2,5 MB ePUB ePUB, 3,8 MB Mobi Mobi, česky
Rok vydání:
2014