Tomáš Procházka, Josef Řezníček - Obsahový marketing

Obsahový marketing

Nakladatel: Computer Press 2014
Rozebráno
269 Kč
pohlídat

Anotace

Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Naučte se, jak pomocí promyšlené obsahové strategie získat více návštěvníků a zákazníků pro svůj web díky poutavým článkům, videím, elektronickým publikacím a dalším formám obsahu.

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Obsahový marketing
Autor:
Procházka, Tomáš a Řezníček, Josef
Nakladatel:
Computer Press
EAN:
9788025141526
ISBN:
978-80-251-4152-6
Doporučená prodejní cena:
299 Kč
Popis:
1× kniha, brožovaná, 224 stran, česky
Rozměry:
16,7 × 22,5 cm
Rok vydání:
2014 (1. vydání)