Nacházíte se: Úvod> Oddělení> Odborná a technická literatura> Ekonomická literatura>Elektronická kniha Jak prodat vycpaného žraloka

Jak prodat vycpaného žraloka [E-kniha]

za 12 milionů dolarů

Don Thompson

Zatím nikdo nehodnotil, zatím žádné recenze, napsat vlastní recenzi

Popis: Elektronická kniha, 380 stran, bez zabezpečení DRM, ePUB ePUB, Mobi Mobi, PDF PDF, česky - více

Naše cena dnes: 249 Kč

Cena je včetně DPH 21 %
(Cena bez DPH činí 206 Kč)

Přidat do košíku
Darovat
Help
Když objednáte zboží jako dárek, ve formuláři vložíte emailovou adresu, na kterou zašleme dárkový e-mail s kódem. S tímto kódem si obdarovaný u nás na Kosmas.cz dárek vyzvedne.
Více informací o nákupu dárku
Ihned
Ihned
K dispozici pro okamžité stáhnutí
Ke stažení

Anotace

Ojedinělý a v češtině unikátní pohled na světový trh se současným uměním. Nesmírně čtivou a zábavnou formou identifikuje ekonomické zákony a marketingové strategie, které vedou k dosažení tak závratných cen za práce některých výtvarníků, zatímco jiní zůstávají bez povšimnutí. Autor čerpá z jedinečných rozhovorů se špičkovými aukcionáři, galeristy, výtvarníky i sběrateli, shromážděných během svého průzkumu a objasňuje psychologii trhu s uměním, který má dnes mnoho společného s prodejem luxusních značek módního zboží. Pronikavou, solidními údaji podloženou analýzu odlehčuje úsměvný přístup zdravého rozumu, který nás provází na průzkumné výpravě fascinujícím světem současného umění.

Zákazníci, kteří si koupili tento titul, koupili také

Jak prodat vycpaného žraloka

  • Nakladatel: KNIHA ZLÍN
  • EAN: 9788074731945, 9788074731952, 9788074731969
  • Popis: Elektronická kniha, 380 stran, bez zabezpečení DRM, ePUB ePUB, Mobi Mobi, PDF PDF, česky
  • Rok vydání: 2014

Recenze

Podělte se s ostatními o svoje myšlenky:

Napsat vlastní recenzi

Uživatelské recenze

Průměrné hodnocení:

Zatím nikdo nehodnotil, zatím žádné recenze,

Don Thompson

Don Thompson je ekonom a sběratel současného umění. Jako profesor obchodu a podnikání
se zaměřením na marketingovou strategii působil na London School of Economics,
Harvard Business School a v současné době na York University v Torontu. Je autorem
nebo spoluautorem devíti knih o marketingu a ekonomice. Žije v Londýně a v Torontu.

 
zavřít