Nejprodávanější e-knihy v roce 2015
ekonomie

Finanční analýza - 4. rozšířené vydání: metody, ukazatele, využití v praxi - Petra Růčková - 20%
Autorka velmi názorně vysvětluje, jak pracovat se základními účetními výkazy (rozvaha, výkaz zisku a ztráty a cash flow) při zpracovávání finanční analýzy, jaké metody je možno použít v podnikatelské praxi.
ekonomie
Ukázky

Finanční analýza - 4. rozšířené vydání

246 Kč
197 Kč
Stroj na peníze 1.: Námitky a jak je zvládat - Ivo Toman - 20%
Tato kniha vznikla přepisem seminářů pro prodejce. Dozvíte se, že námitkám se dá předcházet, pokud dokážete odhadnout chovaní zákazníka.
ekonomie
Ukázky

Stroj na peníze 1.

79 Kč
63 Kč
DPH 2015: výklad s příklady - Svatopluk Galočík, Oto Palkert - 20%
V již jedenáctém aktualizovaném vydání naleznete komentář ke všem paragrafům zákona, včetně jednotlivých odstavců, po změnách k 1. 1. 2015 vyvolaných celkem třemi novelami zákona účinnými od ledna 2015,ale některá ustanovení platí již od 1.10. 2014.
ekonomie
Ukázky

DPH 2015

314 Kč
251 Kč
Trénink techniky řeči: Naučte se mluvit barevně - Alena Špačková - 20%
(1x)
Jediná komplexní tréninková učebnice mluvní techniky u nás je určena všem, kteří chtějí hovořit kultivovaným a zvučným hlasem, potlačit zvukovou monotónnost svého projevu a posílit vyzařování své osobnosti.
ekonomie
Ukázky

Trénink techniky řeči

254 Kč
203 Kč
Zrození kmenového vůdce: I firmy mají své kmeny - Halee Fischer-Wright, John King, Dave Logan - 20%
(3x)
Ve firmách kmeny zajišťují, že se udělá, co je třeba udělat. Práce ale není hlavní důvod, proč kmeny vznikají. Kmeny jsou základním stavebním prvkem jakéhokoli rozsáhlejšího lidského úsilí.
ekonomie
Ukázky

Zrození kmenového vůdce

289 Kč
231 Kč
Investiční strategie pro třetí tisíciletí: 7. aktualizované a přepracované vydání - Pavel Kohout - 20%
Osvědčený plně zaktualizovaný investiční bestseller známého autora je určen laikům i profesionálům a poskytuje velmi čtivou formou základní praktické informace o investičním managementu.
ekonomie
Ukázky

Investiční strategie pro třetí tisíciletí

314 Kč
251 Kč
Jak psát reklamní text: 4., aktualizované a doplněné vydání - Zdeněk Křížek, Ivan Crha - 20%
(1x)
Již čtvrté vydání úspěšné knížky se věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, reklamu na internetu, televizní a rozhlasovou reklamu a venkovní reklamu.
ekonomie
Ukázky

Jak psát reklamní text

246 Kč
197 Kč
Manažerské účetnictví a controlling - Jaromír Lazar - 20%
(1x)
Kniha vznikla na základě mnohaletých zkušeností autora získaných při řešení mnoha ekonomických problémů v podnikové praxi a z výuky vnitropodnikového a manažerského účetnictví a controllingu.
ekonomie
Ukázky

Manažerské účetnictví a controlling

314 Kč
251 Kč
Svoboda jménem zlato - Hans J. Bocker - 20%
(1x)
Co by znamenal návrat ke zlatému standardu?Jakou roli hraje v historickém kontextu zlato? Profesor podnikové ekonomiky Dr. Hans J. Bocker - přední švýcarský ekonom se v knize věnuje aktuálnímu tématu dnešní doby - nemocnému peněžnímu hospodářství.
ekonomie
Ukázky

Svoboda jménem zlato

169 Kč
135 Kč
Investování pro začátečníky - Petr Syrový - 20%
Srozumitelnou formou, na názorných příkladech, přináší tato kniha začínajícím investorům fakta, která by měli znát ještě dříve, než začnou investovat. Každý začátečník by se proto měl s nimi seznámit.
ekonomie
Ukázky

Investování pro začátečníky

144 Kč
115 Kč
Žena a muž v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - 20%
Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace.
ekonomie
Ukázky

Žena a muž v marketingové komunikaci

69 Kč
55 Kč
Stroj na peníze 2.: Ruské kolo - Ivo Toman - 20%
Podnětem k napsání této knihy byly mimořádně úspěšné semináře Iva Tomana zaměřené na vedení lidí a zákaznický servis. Dozvíte se základní a nejdůležitější prvky přímého marketingu.
ekonomie
Ukázky

Stroj na peníze 2.

79 Kč
63 Kč
Mezinárodní marketing: Strategické trendy a příklady z praxe – 4. vydání - Hana Machková - 20%
Publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe.
ekonomie
Ukázky

Mezinárodní marketing

254 Kč
203 Kč
Udělej to zítra: A další tajemství time managementu - Mark Forster - 20%
Uznávaný autor a poradce v knize odkrývá tajemství time managementu, která skutečně fungují.
ekonomie
Ukázky

Udělej to zítra

212 Kč
170 Kč
Asertivita pro manažery: Jak využít pozitiva asertivní komunikace k dosažení svých cílů - 2., rozšířené vydání - Dagmar Lahnerová - 20%
Praktická a čtivá knížka pomůže všem manažerům, vedoucím týmů a podnikatelům asertivně komunikovat s jednotlivci a týmy. Dozvíte se, jak asertivně vyjadřovat nesouhlas a řešit konflikty, jak pomocí asertivity čelit neoprávněné kritice,
ekonomie
Ukázky

Asertivita pro manažery

212 Kč
170 Kč
Leadership: Lídrem jednoduše a přirozeně - Steve Radcliffe - 20%
Autor, jenž patří k nejúspěšnějším koučům lídrů, vám kombinací otázek a akčních plánů nabídne návod, jak krok za krokem identifikovat oblasti, na něž byste se vy osobně měli zaměřit.
ekonomie
Ukázky

Leadership

212 Kč
170 Kč
Personalistika pro manažery a personalisty - Martin Šikýř - 20%
Personalistika pro manažery a personalisty přináší ucelený pohled na personalistiku a personální činnosti v moderní organizaci. Manažeři a personalisté si prostřednictvím publikace osvojí systémové a strategické zásady a postupy organizace personalistiky.
ekonomie
Ukázky

Personalistika pro manažery a personalisty

212 Kč
170 Kč
Průvodce základními statistickými metodami - Marie Budíková, Maria Králová, Bohumil Maroš - 20%
(1x)
Přehledná publikace s mnoha příklady a případovými studiemi je určena především studentům ekonomických fakult VŠ a lidem z ekonomické či technické praxe.
ekonomie
Ukázky

Průvodce základními statistickými metodami

302 Kč
242 Kč
Jak prodat nemovitost v době krize - Štěpán Klein, Petra Kesslerová - 20%
Máte nemovitost, kterou byste rádi prodali, nebo ji už nějakou dobu prodáváte? Ačkoli jste snížili její cenu, žádní zájemci o koupi vám nevolají a vy se začínáte zlobit? Na trh, na svého makléře a kdoví na co ještě?
ekonomie
Ukázky

Jak prodat nemovitost v době krize

169 Kč
135 Kč
Event marketing: Jak využít emoce v marketingové komunikaci - Petr Šindler - 20%
Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů?
ekonomie
Ukázky

Event marketing

314 Kč
251 Kč
Zobrazuji 21 - 40 z 75 položek
<< < 1 2 3 4 > >>