Řešení globálních výzev dnešního světa, ať už politických,
environmentálních, nebo finančních, staví před ekonomickou vědu
požadavek na uvažování v širších souvislostech. Cílem této publikace je tento kontext načrtnout a ekonomické jevy analyzovat.
Ve firmách kmeny zajišťují, že se udělá, co je třeba udělat. Práce ale není hlavní důvod, proč kmeny vznikají. Kmeny jsou základním stavebním prvkem jakéhokoli rozsáhlejšího lidského úsilí.
Co je lepší - dokonalý plán, nebo metoda pokusu a omylu? Vyžadují velké politické a ekonomické výzvy, jako jsou války nebo ekologické katastrofy, vůdce s kolosální vizí a experty se správnou strategií či zcela jinou kategorii lidí?
Již čtvrté vydání úspěšné knížky se věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, reklamu na internetu, televizní a rozhlasovou reklamu a venkovní reklamu.
Kniha vznikla na základě mnohaletých zkušeností autora získaných při řešení mnoha ekonomických problémů v podnikové praxi a z výuky vnitropodnikového a manažerského účetnictví a controllingu.
Co by znamenal návrat ke zlatému standardu?Jakou roli hraje v historickém kontextu zlato? Profesor podnikové ekonomiky Dr. Hans J. Bocker - přední švýcarský ekonom se v knize věnuje aktuálnímu tématu dnešní doby - nemocnému peněžnímu hospodářství.
Srozumitelnou formou, na názorných příkladech, přináší tato kniha začínajícím investorům fakta, která by měli znát ještě dříve, než začnou investovat. Každý začátečník by se proto měl s nimi seznámit.
Podnětem k napsání této knihy byly mimořádně úspěšné semináře Iva Tomana zaměřené na vedení lidí a zákaznický servis. Dozvíte se základní a nejdůležitější prvky přímého marketingu.
Publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe.
23. aktualizované vydání. Publikace obsahuje podrobný výklad ustanovení zákona o daních z příjmů, přímo či nepřímo se dotýkajících procesu výpočtu měsíčních daňových záloh a měsíčních bonusů na děti v roce 2015.
Circus politicus znamená v našem porozumění globalizaci rozhodný obrat. Ta se přestává díky této knize jevit jako abstraktní a neosobní proces. Její mechanismy se inkarnují ve směšných mocipánech.
Praktická a čtivá knížka pomůže všem manažerům, vedoucím týmů a podnikatelům asertivně komunikovat s jednotlivci a týmy. Dozvíte se, jak asertivně vyjadřovat nesouhlas a řešit konflikty, jak pomocí asertivity čelit neoprávněné kritice,
Autor, jenž patří k nejúspěšnějším koučům lídrů, vám kombinací otázek a akčních plánů nabídne návod, jak krok za krokem identifikovat oblasti, na něž byste se vy osobně měli zaměřit.
Personalistika pro manažery a personalisty přináší ucelený pohled na personalistiku a personální činnosti v moderní organizaci. Manažeři a personalisté si prostřednictvím publikace osvojí systémové a strategické zásady a postupy organizace personalistiky.
Různé formy platidel provázejí lidstvo asi 8 000 let. Mají řadu funkcí a jednou z nich je role platidla, která se za poslední 3 000 let významně rozvinula.
Ekonom Pavel Kohout (*1967) nám ve své knize nabízí základní vhled do těchto i jiných problémů. Opírá se
při tom o svou širokou erudici, publicistický talent a otázky, které mu v zastoupení laiků klade jiný Pavel
Kohout (*1928), spisovatel a dramatik.
Přehledná publikace s mnoha příklady a případovými studiemi je určena především studentům ekonomických fakult VŠ a lidem z ekonomické či technické praxe.