Nejprodávanější tituly v roce 2016
ekonomie

107 zlatých pravidel úspěšného manažera
Chcete patřit mezi manažery, kteří hladce a bez námahy postupují kupředu a budují úspěšně a rychle svou kariéru bez ohledu na zavedený systém, mezilidské problémy, nedosažitelné cíle a pracovní přetížení?
ekonomie
Ukázky

107 zlatých pravidel úspěšného manažera

229 Kč
12 fází úspěšných prodejních rozhovorů
V prodeji je úspěch a neúspěch velmi těsně spjat. Kdo ví, jak vést obchodní rozhovor opravdu profesionálně, je vítězem. Obchodníci, prodejci a obchodní manažeři se v této ojedinělé knížce dozví,
ekonomie
Ukázky

12 fází úspěšných prodejních rozhovorů

169 Kč
Jak psát reklamní text
(1x)
Již čtvrté vydání úspěšné knížky se věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, reklamu na internetu, televizní a rozhlasovou reklamu a venkovní reklamu.
ekonomie
Ukázky

Jak psát reklamní text

246 Kč
Krizová komunikace s médii
Stala se vaše firma či instituce předmětem nežádoucího zájmu médií?
ekonomie

Krizová komunikace s médii

134 Kč
Lidský kapitál
Učebnice Jiřího Kameníčka je zasvěceným a čtivým úvodem do díla amerického ekonoma Garyho S. Beckera, který pro své ekonomické analýzy ve velké míře využívá i výsledky dalších společenských věd.
ekonomie

Lidský kapitál

207 Kč
Management cestovních kanceláří a agentur
Na trhu ojedinělá publikace se soustředí na čtyři klíčové oblasti spojené s managementem cestovních kanceláří a agentur. Je určena jak studentům turismu, tak pracovníkům cestovních kanceláří a agentur.
ekonomie
Ukázky

Management cestovních kanceláří a agentur

237 Kč
Personalistika pro manažery a personalisty
Personalistika pro manažery a personalisty přináší ucelený pohled na personalistiku a personální činnosti v moderní organizaci. Manažeři a personalisté si prostřednictvím publikace osvojí systémové a strategické zásady a postupy organizace personalistiky.
ekonomie
Ukázky

Personalistika pro manažery a personalisty

212 Kč
Podnikové informační systémy
Třetí, výrazně přepracované a aktualizované vydání uznávané publikace zohledňuje dynamický vývoj v oblasti podnikových informačních systémů a zejména nové požadavky kladené na informační systémy ze strany podniků.
ekonomie

Podnikové informační systémy

386 Kč
Chování zákazníka
Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží.
ekonomie
Ukázky

Chování zákazníka

361 Kč
Moderní metody a techniky marketingového výzkumu
Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe.
ekonomie
Ukázky

Moderní metody a techniky marketingového výzkumu

339 Kč
Zobrazuji 171 - 180 z 197 položek
<< < 1 .. 16 17 18 19 20 > >>