Nejprodávanější tituly v roce 2016
ekonomie

Spořit nebo investovat?
Kniha „Spořit nebo investovat?“ je vhodná pro všechny, kteří se chtějí zorientovat v nabídce spořicích a investičních produktů a sestavit si vlastní finanční portfolio bez pomoci finančních poradců.
ekonomie
Ukázky

Spořit nebo investovat?

169 Kč
Strategické řízení podniku
Kvalitní podniková strategie, která je současně dobře zvládnuta, je základem úspěchu podniku a vede k dosažení dlouhodobější konkurenční výhody.
ekonomie
Ukázky

Strategické řízení podniku

229 Kč
Telemarketing v praxi
Jediný český průvodce profesionální telefonickou komunikací je určen manažerům klientských center (call center), telefonním operátorům, pracovníkům vymáhajícím pohledávky či prodejcům.
ekonomie

Telemarketing v praxi

224 Kč
Začínáme investovat a obchodovat na kapitálových trzích
V knize naleznete popis finančních trhů, dozvíte se, proč (ne)jsou nebezpečné a jak se na nich chovat, abyste je dokázali využít ve svůj prospěch. Poznáte jak základní, tak pokročilejší techniky analýzy trhů a nejatraktivnější typy obchodovaných aktiv.
ekonomie
Ukázky

Začínáme investovat a obchodovat na kapitálových trzích

178 Kč
Investiční rozhodování a řízení projektů
Publikace přináší v komplexní formě a s důrazem na praktické využití poznatky, jejichž uplatnění významně zvyšuje kvalitu přípravy, hodnocení, výběru a řízení rizika projektů včetně tvorby investičního programu.
ekonomie
Ukázky

Investiční rozhodování a řízení projektů

417 Kč
Management a organizační chování
Moderní publikace se komplexně zabývá chováním jednotlivců a týmů ve firmách a jiných organizacích a prakticky a srozumitelně vysvětluje, jak chování jednotlivců a skupin ovlivňuje výkonnost a úspěšnost firmy a jejích pracovníků.
ekonomie
Ukázky

Management a organizační chování

407 Kč
Moderní marketingová komunikace
Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ.
ekonomie
Ukázky

Moderní marketingová komunikace

356 Kč
Organizační kultura a její změna
Moderní publikace je věnována problematice organizační kultury jako důležité determinanty výkonnosti a dlouhodobé úspěšnosti firmy. Autorka, která je uznávanou kapacitou v této oblasti u nás, objasňuje, co se pojmem organizační kultura rozumí.
ekonomie
Ukázky

Organizační kultura a její změna

319 Kč
Živočišné pudy
Ekonomické dění neurčují jen racionální lidské motivy, měřitelné proměnné či matematicky vyjádřitelné vztahy, v ekonomice působí též mocné psychologické síly, které duchovní otec této teorie, John Maynard Keynes, nazval animal spirits - živočišné pudy.
ekonomie

Živočišné pudy

314 Kč
Jak prodat nemovitost v době krize
Máte nemovitost, kterou byste rádi prodali, nebo ji už nějakou dobu prodáváte? Ačkoli jste snížili její cenu, žádní zájemci o koupi vám nevolají a vy se začínáte zlobit? Na trh, na svého makléře a kdoví na co ještě?
ekonomie
Ukázky

Jak prodat nemovitost v době krize

169 Kč
Zobrazuji 181 - 190 z 197 položek
<< < 1 .. 17 18 19 20 > >>