Nejprodávanější tituly v roce 2016
ekonomie
E-Kniha
Kniha „Spořit nebo investovat?“ je vhodná pro všechny, kteří se chtějí zorientovat v nabídce spořicích a investičních produktů a sestavit si vlastní finanční portfolio bez pomoci finančních poradců.
ekonomie
Ukázky
Spořit nebo investovat?
Josef Janda
169 Kč
Kniha
E-Kniha
Kvalitní podniková strategie, která je současně dobře zvládnuta, je základem úspěchu podniku a vede k dosažení dlouhodobější konkurenční výhody.
ekonomie
Ukázky
Strategické řízení podniku
Roman Zuzák
229 Kč
Kniha
E-Kniha
Jediný český průvodce profesionální telefonickou komunikací je určen manažerům klientských center (call center), telefonním operátorům, pracovníkům vymáhajícím pohledávky či prodejcům.
ekonomie
Telemarketing v praxi
Květoslava Santlerová
,
kolektiv
224 Kč
Kniha
E-Kniha
V knize naleznete popis finančních trhů, dozvíte se, proč (ne)jsou nebezpečné a jak se na nich chovat, abyste je dokázali využít ve svůj prospěch. Poznáte jak základní, tak pokročilejší techniky analýzy trhů a nejatraktivnější typy obchodovaných aktiv.
ekonomie
Ukázky
Začínáme investovat a obchodovat na kapitálových trzích
David Štýbr
178 Kč
Kniha
E-Kniha
Publikace přináší v komplexní formě a s důrazem na praktické využití poznatky, jejichž uplatnění významně zvyšuje kvalitu přípravy, hodnocení, výběru a řízení rizika projektů včetně tvorby investičního programu.
ekonomie
Ukázky
Investiční rozhodování a řízení projektů
Jiří Fotr
,
Ivan Souček
417 Kč
E-Kniha
Moderní publikace se komplexně zabývá chováním jednotlivců a týmů ve firmách a jiných organizacích a prakticky a srozumitelně vysvětluje, jak chování jednotlivců a skupin ovlivňuje výkonnost a úspěšnost firmy a jejích pracovníků.
ekonomie
Ukázky
Management a organizační chování
Václav Cejthamr
,
Jiří Dědina
407 Kč
Kniha
E-Kniha
Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ.
ekonomie
Ukázky
Moderní marketingová komunikace
Jana Přikrylová
,
Hana Jahodová
356 Kč
Kniha
E-Kniha
Moderní publikace je věnována problematice organizační kultury jako důležité determinanty výkonnosti a dlouhodobé úspěšnosti firmy. Autorka, která je uznávanou kapacitou v této oblasti u nás, objasňuje, co se pojmem organizační kultura rozumí.
ekonomie
Ukázky
Organizační kultura a její změna
Růžena Lukášová
319 Kč
Kniha
Bazar
Ekonomické dění neurčují jen racionální lidské motivy, měřitelné proměnné či matematicky vyjádřitelné vztahy, v ekonomice působí též mocné psychologické síly, které duchovní otec této teorie, John Maynard Keynes, nazval animal spirits - živočišné pudy.
ekonomie
Živočišné pudy
George A. Akerlof
,
Robert J. Shiller
314 Kč
Kniha
E-Kniha
Máte nemovitost, kterou byste rádi prodali, nebo ji už nějakou dobu prodáváte? Ačkoli jste snížili její cenu, žádní zájemci o koupi vám nevolají a vy se začínáte zlobit? Na trh, na svého makléře a kdoví na co ještě?
ekonomie
Ukázky
Jak prodat nemovitost v době krize
Štěpán Klein
,
Petra Kesslerová
169 Kč
Zobrazuji
181 - 190
z
197
položek
<<
<
1
..
17
18
19
20
>
>>