Nejprodávanější tituly - listopad 2017

Nikdy nelijte okurky do záchodu
Vyprávění o skupince dětí mladšího školního věku, které ale není určené výhradně pro děti.

Nikdy nelijte okurky do záchodu

Nová generace 3 - Q - Otázky a odpovědi
Už je to sedmnáct let, kdy kapitán Jean-Luc Picard převzal velení Enterprise. Tehdy ještě třídy Galaxy, s pořadovým označením D. Byla to pocta, které není rovno. Kapitáni všech předchozích lodí téhož jména vždy vstoupili do historie.

Nová generace 3 - Q - Otázky a odpovědi

Nová generace 5 - Větší než pouhý součet
Hvězdná loď Rhea narazila při svém průzkumu na shluk uhlíkových planet, které se zdají býti zdrojem kvantové energie procházející celým sektorem.

Nová generace 5 - Větší než pouhý součet

Nové hrůzostrašné pohádky
Tato výpravná sbírka pohádkových příběhů má svého předchůdce v audioknihách Hrůzostrašné pohádky a Hrůzostrašné pohádky podruhé.

Nové hrůzostrašné pohádky

O květině
Kniha O květině má přesný podtitul. Je zpovědníkem nejniternějších myšlenek a prožitků, které v tichu noci či brzkého rána svěřuje Zuzana Maléřová svým posluchačům jako svým blízkým.

O květině

O šestiúhelné sněhové vločce
Konečně máme možnost přečíst si v češtině kouzelné Keplerovo dílko sepsané v Praze nejspíše roku 1610. Je to jistě hezký dárek, stejně jako kdysi byl před mnoha staletími tento novoroční pozdrav autorovu mecenáši a patronovi.

O šestiúhelné sněhové vločce

Obcházení ostrova
I ve své šesté knize, sdružující verše z let 2011 až 2016, básník předkládá nenápadné, ale silné svědectví; plody osobní (i lyrické) zralosti.

Obcházení ostrova

Objevujeme svět! Doma
Poznávej prostředí, kde bydlíš, a nauč se názvy pro části domu, nábytek a výbavu! Leporelo pro nejmenší děti s posuvnými prvky a pestrými ilustracemi.

Objevujeme svět! Doma

Objevujeme svět! Les
Jak vypadá jelen se statným parožím? Co to tu voní pod listím? Nejsou to houby? Víš, jak se říká mláďatům divočáka? Který noční pták sídlí v dutině stromu? Objevuj les a všechna zvířátka, která v něm bydlí.

Objevujeme svět! Les

Obsahuji davy
Přelomové, nádherně poučné a velmi zábavné pojednání o nejzásadnější revoluci v biologii od dob Darwina - pohled na svět „očima mikroba“, který odhaluje kouzelný a radikálně přestavěný obraz života na Zemi.

Obsahuji davy