Autorem tohoto nového velkého úvodu do dějin křesťanství je jeden z předních světových teologů, tvůrce řady tematických příruček a sborníků, které se následně staly bestsellery.
Jak už název knihy napovídá, jde o monumentál-ní práci přibližující pomocí více než 300 fotografií a zasvěceného komentáře kariéru skupiny Depeche Mode.
Zcela výjimečná kniha mimořádné autorky, nabízí hlubokou sondu do ruské společnosti a pomáhá porozumět jejímu současnému vývoji. Autorka byla oceněna Nobelovou cenou za literaturu na rok 2015.
Tato kniha byla napsána proto, aby vrátila doteky do našich životů a abychom si uvědomili, proč často hladíme plyšáka, ale ne sebe navzájem. Zaměřuje se na nedomazlenost ve vztazích a v komunikaci a nedomazlenost jako vyjádření vztahu k sobě.
Kniha přichází s překvapivým zjištěním: skutečnou příčinou vyhoření není přetížení a vyčerpání. To jsou pouze následky. K vyhoření dochází proto, že nemáme zdravý vztah k sobě a k lidem kolem sebe.
Tato knížka čtenáře provádí ročními obdobími a měsíci v Krkonoších a popisuje tradiční jídla a zvyky. Připojený recept nabízí vyzkoušet si, jak se dříve na horách vařilo, a oživit si někdy již zapomenuté chutě.
„Miluji svoji práci!“ Patříte mezi ty šťastné, kteří toto upřímně prohlašují, nebo naopak od začátku pracovní doby očima posunujete ručičku na hodinách? Představte si, že se každé ráno těšíte do práce a prožijete báječný pracovní den.
„Marketingový plán se musí vejít i na pivní tácek,“ napsal německý sociolog Thomas Patalas. A právě od něj jsem si vypůjčila název. Marketingový plán totiž vůbec nemusí být složitý dokument.
Neurologie a psychologie, dva obory, které by se měly vzájemně doplňovat a spolupracovat na léčbě duševních onemocnění, se již dlouho diametrálně rozcházejí.