Nejprodávanější knihy - březen 2019
ekonomie

Druhý věk strojů
Kniha objasňuje masivní změny, které díky digitálním inovacím právě nyní podstupuje ekonomika a celý náš svět.
ekonomie

Druhý věk strojů

296 Kč
Vzestup peněz
Kniha předního britského historika z je věnována otázkám rozvoje finančního hospodářství, měnového systému a ekonomickým recesím v 19. a 20. století. Jak změnila moc peněz mentální chování lidí? A jak ekonomika zvítězila nak politikou klasického 19. věku?
ekonomie

Vzestup peněz

423 Kč
Čtyřhodinový pracovní týden
(3x)
Peníze mají hodnotu jen tehdy, pokud máte čas si je užít. Strávíte-li své mládí v kanceláři, nejsou Vám k ničemu...
ekonomie

Čtyřhodinový pracovní týden

386 Kč
Marketingový výzkum
Nové vydání knihy se ucelen zabývá aktuálními metodami a technikami souasného marketingového výzkumu.
ekonomie

Marketingový výzkum

440 Kč
Interakce měnové a fiskální politiky před krizí a po ní
Studie bývalého člena bankovní rady České národní banky Pavla Řežábka je pokračováním unikátního výzkumu, který rozšiřuje pohled na vztah měnové a fiskální politiky a navazuje na předchozí práci: Měnová politika a její interakce s politikou fiskální.
ekonomie

Interakce měnové a fiskální politiky před krizí a po ní

216 Kč
Krotitel rizik podnikani zasahuje - Odhalená pravda o rizicích podnikání
Do jakých situací jsou podnikatelé schopni se dostat podceněním rizik, která mohli znát a mnohdy jim i předejít? 10 příběhů podnikatelů, které se skutečně staly.
ekonomie

Krotitel rizik podnikani zasahuje - Odhalená pravda o rizicích podnikání

267 Kč
Moderní marketingová komunikace
Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru.
ekonomie

Moderní marketingová komunikace

359 Kč
Sami v moři konkurence
Při nelehké plavbě v moři konkurence se vám mohou hodit znalosti o správném přemýšlení na cestě za úspěchem – ve světě, životě a byznysu, o marketingu, podnikání, o myšlení člověka, který nechce prohrávat, o myšlení firmy, která touží uspět na konkurenčním trhu, o filosofii podnikání, o podstatě marketingového managementu či o zkušenostech a nápadech z přednášek, workshopů i z mého rozhlasového pořadu Byznys poradna na rádiu Zet.
ekonomie

Sami v moři konkurence

314 Kč
Trading in the Zone
Proč se lidem, kteří jsou jinak extrémně úspěšní, nedaří, co se týče obchodu? Rodí se snad člověk obchodníkem? Mark Douglas říká, že ne. Nezbytné je podle něj získat obchodnickou mysl.
ekonomie

Trading in the Zone

296 Kč
Kafkonomie: Z boží vůle bankéř
(3x)

Přední český ekonom Tomáš Sedláček si společně s publicistou a konzultantem Romanem Chlupatým přizvali k debatě Jorise Luyendijka.

ekonomie

Kafkonomie: Z boží vůle bankéř

142 Kč
Zobrazuji 11 - 20 z 48 položek
<< < 1 2 3 4 5 > >>