Nejprodávanější Kniha - červen 2019
média a komunikace
Kniha
Cílem předložené kolektivní monografie je nabídnout sondy do českého myšlení o (masových) médiích mezi lety 1918 až 1938.
média a komunikace
Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918–1938
Martin Charvát
,
Jan Jirák
207 Kč
Kniha
Kniha Rozmluva a usuzování se věnuje otázkám a problémům komunikace. Vychází z přesvědčení, že komunikací nelze rozumět výhradně komunikaci jazykovou a komunikační procesy není možné na procesy jazykové redukovat.
média a komunikace
Rozmluva a usuzování
Ladislav Tondl
62 Kč
Kniha
E-Kniha
Publicista a spisovatel Jan Vávra byl jedním z lidí, kteří stáli u zrodu televize Nova. Ve svých vzpomínkách se vrací k okolnostem samotnému vzniku naší první soukromé televize, líčí její zrod, počáteční potíže i fenomenální úspěch.
média a komunikace
Moc a nemoc televize Nova
Jan Vávra
222 Kč
Kniha
E-Kniha
Českým překladem chceme nabídnout knihu, která již zřejmě zůstane klíčovým dílem, jež otevřelo cestu populární a masové kultuře z nočních stolečků na studentských kolejích do univerzitních učeben a pracoven.
média a komunikace
Ukázky
Jak rozumět populární kultuře
John Fiske
288 Kč
Kniha
Tento sborník obsahuje devět textů věnovaných problematice regulace médií. Autoři jednotlivých příspěvků, kterými jsou odborníci na ústavní právo (akademici, soudci, advokáti) a také aktivní novináři.
média a komunikace
Regulace médií
Vojtěch Šimíček
221 Kč
Kniha
Černá kniha České televize autorů Petra Žantovského a Jiřího Hroníka je ohlédnutím za jejich zhruba pětiletou spoluprací na rubrice Týden v médiích, která vychází na portálu Parlamentní Listy.cz.
média a komunikace
Černá kniha České televize
Jiří Hroník
,
Petr Žantovský
36 Kč
Kniha
Cílem této knihy je přiblížit českému čtenáři téma disputací vůbec a především vykreslit základní obraz novověké disputace.
média a komunikace
Novověká ústní disputace
Lukáš Kotala
189 Kč
Kniha
E-Kniha
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
média a komunikace
Marketing management
Kevin Lane Keller
,
Philip Kotler
2 061 Kč