Stanislav Diviš (1953) patří ke generaci 80.let, s níž také začal vystavovat na neoficiálních Konfrontacích. V roce 1987 byl jedním ze spoluzakladatelů umělecké skupiny Tvrdohlaví.
Katalog k výstavě malíře a grafika Bedřicha Feigla (1884–1965) přináší na 72 stranách text A. Paříka o životě a díle tohoto dosud opomíjeného pražského malíře a na 203 převážně barevných reprodukcích seznamuje s jeho malířskou a grafickou tvorbou.
Co je vlastně opakem krásy? Na tuto otázku hledá autor odpověď na stránkách výpravné ilustrované publikace, kde na příkladech děl literárních i výtvarných ukazuje, že opak krásy se neomezuje jen na ohyzdnost satyrů či Harpyjí.
Cílem první monografie Jindřicha Štyrského (1899–1942) je představit jej jako všestrannou osobnost, jejíž vklad do evropského meziválečného umění byl mimořádný.