Nejprodávanější e-knihy v roce 2019
ekonomie

Ekonomika turismu: Turismus České republiky - 2., aktualizované a rozšířené vydání - Monika Palatková, Jitka Zichová
Na trhu ojedinělá publikace se zaměřuje na turismus v ekonomických souvislostech. Je určena studentům škol zaměřených na turismus a institucím zabývajícím se jeho rozvojem na národní, regionální a lokální úrovni.
ekonomie
Ukázky

Ekonomika turismu

254 Kč
Emoce v marketingu: Jak oslovit srdce zákazníka - Jitka Vysekalová,  kol.
Knížka je určena všem lidem z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. Ojedinělá publikace s mnoha příklady pozitivních i negativních emocí v marketingu.
ekonomie
Ukázky

Emoce v marketingu

421 Kč
Marketing služeb - efektivně a moderně: 2., aktualizované a rozšířené vydání - Miroslava Vaštíková
V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům.
ekonomie
Ukázky

Marketing služeb - efektivně a moderně

297 Kč
Osobní finance: 2. aktualizované vydání - řízení financí pro každého - Petr Syrový, Tomáš Tyl
V knize se dozvíte, co je důležité při finančním plánování a na co je potřeba dát si pozor. Získáte rady, jak nedělat hloupé začátečnické chyby a zbytečně se nepřipravovat o peníze. Každá chyba totiž může být dost drahá.
ekonomie
Ukázky

Osobní finance

254 Kč
Peníze – milostný příběh: zbavte se finančních těžkostí jednou provždy - Kate Northrupová
Mít správný vztah k penězům není vůbec snadné - ať už máte miliony v bance, nebo jen pár korun v kapse. Proč? Protože stejně jako v jakémkoli jiném vztahu, i vaše soužití s penězi má své vzestupy a pády, obraty a zlomy.
ekonomie
Ukázky

Peníze – milostný příběh

288 Kč
Televizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání - Vratislav Kozák, Věra Kozáková
Kniha představuje závěry výzkumu a hodnocení televizních reklam předních českých pivovarů.
ekonomie
Ukázky

Televizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání

69 Kč
Úvod do podnikové ekonomiky - Miloš Konečný, Dana Martinovičová, Jan Vavřina
Kniha seznamuje čtenáře se základy podnikání, podnikových hodnototvorných a vývojových procesů, měření účelností a hospodárnosti, resp. výkonnosti činnosti podniku. Je určena manažerům a podnikatelům zejména malých a středních podniků.
ekonomie
Ukázky

Úvod do podnikové ekonomiky

253 Kč
Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty - Lenka Harantová
Monografie se zabývá problematikou sociální reklamy v České republice.
ekonomie
Ukázky

Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty

69 Kč
Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele - Jan Draessler, Ivan Soukal
Publikace se jako jediná na našem trhu podrobně věnuje chování spotřebitelů základních bankovních služeb a problému asymetrie informací, jehož negativními dopady jsou spotřebitelé stiženi. Autoři zkoumají příčiny tohoto jevu, provádějí jeho analýzu.
ekonomie
Ukázky

Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele

212 Kč
Dokumentární akreditiv v praxi: 6. zcela přepracované a rozšířené vydání - Pavel Andrle
Na našem trhu ojedinělá publikace, která komplexně a prakticky zpracovává tento velmi významný způsob financování zahraničního, ale i tuzemského obchodu.
ekonomie
Ukázky

Dokumentární akreditiv v praxi

280 Kč
Zobrazuji 181 - 190 z 228 položek
<< < 1 .. 17 18 19 20 21 .. 23 > >>