Daniel Jesenský, kolektiv - Marketingová ...
Snížená cena Skladem

Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing

Nakladatel: Grada 2020
Skladem
224 Kč

Anotace

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost.

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Marketingová komunikace v místě prodeje
Autor:
Jesenský, Daniel a kolektiv
Nakladatel:
Grada
EAN:
9788027117246
ISBN:
978-80-271-1724-6
Doporučená prodejní cena:
499 Kč
Popis:
1× kniha, vázaná, 512 stran, česky
Rozměry:
17,5 × 24,5 cm
Rok vydání:
2020 (1. vydání)