Daniel Jesenský - Marketingová ...
Ke stažení

Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing

Nakladatel: Grada 2018
Ihned
421 Kč

Anotace

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost.

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Daniel Jesenský

Již od roku 1993 aktivně působí v oblasti marketingu a in-store marketingové komunikace. Kromě stávající pozice Managing partnera ve spolecˇnosti DAGO (poskytovatel in-store marketingových rˇešení) je prezidentem oborové asociace POPAI Central Europe, cˇlenem hlavního výboru České marketingové spolecˇnosti a cˇ lenem výkonné rady Marketingového institutu. V asociaci POPAI se dlouhodobě zabývá především in-store marketingovou teorií a výzkumem. Vystudoval strategický management na Nottingham Trent University/BIBS a mezinárodni marketing na francouzské ESCEM. Doktorát obhájil na ...

Celý medailonek
Do oblíbených
Přihlašte se nebo registrujte a přidejte si autora do oblíbených.

Bibliografické údaje

Název:
Marketingová komunikace v místě prodeje
Autor:
Jesenský, Daniel
Nakladatel:
Grada
EAN:
Doporučená prodejní cena:
421 Kč
Popis:
Elektronická kniha, 512 stran, bez zabezpečení DRM, 40,0 MB ePUB ePUB, 84,5 MB Mobi Mobi, 26,6 MB PDF PDF, česky
Rok vydání:
2018