Eva Jaderná, Hana Wolfová - Moderní retail marketing
Otevřít stranu 99
Ke stažení

Moderní retail marketing

Nakladatel: Grada 2021
Ihned
280 Kč

Anotace

Detailní analýza prostředí retail marketingu, klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexní studie, která má teoretický i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu.

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Moderní retail marketing
Autor:
Jaderná, Eva a Wolfová, Hana
Nakladatel:
Grada
EAN:
Doporučená prodejní cena:
280 Kč
Popis:
Elektronická kniha, 240 stran, bez zabezpečení DRM, 56,7 MB ePUB ePUB, 94,8 MB Mobi Mobi, 6,3 MB PDF PDF, česky
Rok vydání:
2021